Primarul Sectorului 4, Cristian Popescu Piedone, a reclamat RADET la Protecţia Consumatorilor
Edilul Sectorului 4, Cristian Popescu Piedone, a formulat o sesizare la ANPC privind problema apei calde, în care susţine că RADET a încălcat clauzele contractuale care prevăd o anumită temperatură de livrare a apei, iar consumatorii vor fi nevoiţi să achite un serviciu de care nu au beneficiat.
Adresa trimisă de Piedone la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor vine după ce mai multe asociaţii de proprietari de pe raza Sectorului 4 nu au beneficiat de apă caldă timp de câteva zile, deşi au facturile achitate la zi, se arată într-un comunicat remis de Primăria Sectorului 4.
„Contractul încheiat între asociaţiile de proprietari şi RADET stipulează faptul că temperatura de livrare a apei calde către populaţie la intrarea în imobil trebuie să se încadreze între 55 grade şi 60 grade C. Ori, zile în şir, cetăţenii Sectorului 4 au primit la robinet apă cu mult sub această temperatură! Iar ceea ce este mai grav decât faptul că acestor oameni li s-a refuzat dreptul la o viaţă în condiţii decente şi civilizate, deşi au facturile achitate la zi, este modalitatea de facturare! Şi aceasta, deoarece, pentru toată perioada în care RADET a încălcat clauzele contractuale care prevăd o anumită temperatură de livrare a apei, în baza a ceea ce au înregistrat apometrele, locuitorii Sectorului 4 vor trebui să plătească facturile ca şi cum ar fi consumat apă caldă!”, spune edilul Sectorului 4, în sesizarea către ANPC.
Începând de marţi, Distrigaz a limitat cantitatea de gaze livrată către ELCEN, din cauza unei datorii de 88,86 de milioane de lei, Distrigaz anunţând sâmbătă că a reluat furnizarea la parametri normali.