„Micul Paris s-a schimbat / Traficul s-a dublat!” / Primăria Capitalei plătește „influenceri” pentru promovarea transportului în comun, dar costurile nu sunt publice: Care e legătura dintre un Porsche și un autobuz STB (VIDEO)
Societatea de Transport București (STB) împlinește 110 ani, ocazie cu care Primăria Capitalei a lansat o campanie în de promovare a transportului public din București, în care sunt implicați mai mulți „influenceri” din mediul online. Totodată, a fost lansată piesa ”Orașu-n mișcare”, al cântărețului What’s UP în care apar și alți artiști, bloggeri și influenceri.
”În ultima sută de ani, Micul Paris s-a mai schimbat,/ Traficul s-a dublat, s-a triplat,/ Lumea agitată a mai claxonat, s-a mai certat,/ În capul meu am o dorință,/Vreau să fiu mai relaxat (…) Iau autobuzul/ Nu conduc, predau controlul (…) Urcă-te-n autobuz/ Pierde-te-n decor /Nu mai sta blocat la semafor”, sunt câteva dintre versurile melodiei în videoclipul căreia mai apar BRomania, Mikey Hash și Jo.
Reprezentanții Primărie Capitalei și cei ai STB nu au făcut deocamdată precizări cu privire la costurile realizării videoclipului însă, potrivit unor estimări, acestea s-ar ridica la aproximativ 20.000 de euro.
Unul dintre cei care pomovează campania este vloggerul Alex Ghiduș care a ales să facă reclamă la transportul public din București folosind un scenariu prea puțin credibil. Într-un videoclip postat pe Youtube, acesta își lasă bolidul de lux (Porsche Cayenne) într-o parcare pentru a se plimba cu autobuzele STB, după cum scrie Zoso.
Campania ar urma să fie promovată și prin expoziții cu tematica STB și printr-un concert.
What’s UP – Orasu’n Miscare
IAR FARA MASINA..