Prima mașina electrică de familie, dar accesibilă: „Ar putea fi o afacere absolută”

Prima mașina electrică de familie, dar accesibilă: Ar putea fi o afacere absolută

Așteptăm de ceva vreme ca vehiculele electrice să atingă paritatea prețurilor cu mașinile cu combustibili fosili. În acest moment, vehiculele electrice sunt încă cu mult mai scumpe, iar acest lucru a condus la ideea că sunt doar jucării pentru cei bogați, nu următoarea generație de transport personal.

O nouă mașină electrică, dar de buget

Dar un lot de mașini noi a fost încărcat pe 21 iulie pe un vas din China, îndreptându-se spre Europa, ceea ce ar putea schimba situația.
Se numește MG4 (Mulan în China) și ar putea fi următoarea piatră de hotar în accesibilitatea vehiculelor electrice.
În urmă cu câțiva ani, se părea că Tesla va cuceri zona accesibilă a pieței de vehicule electrice în același mod în care a determinat adoptarea în masă în alte segmente de electrificare.

Dar mult așteptatul Tesla de 25.000 de dolari pare să fi fost pus pe pauză pentru moment. În schimb, a fost evident că China ar fi probabil țara care va reduce costul electrificării. Întrebarea a fost ce marcă va conduce piața. Răspunsul pare a fi MG, scrie forbes.com.

Marca MG Este una dintre cele mai vechi din istoria auto din Marea Britanie, datând din anii 1920. În afara Marii Britanii, MG este renumită pentru mașinile sale sport drăguțe și prin excelență britanice din anii 1960 și 70. Dar a fost și emblema pentru o gamă mai largă de vehicule în ultima sută de ani.
Epoca sa cea mai puțin glorioasă a fost probabil chiar înainte de generația actuală, când făcea parte din conglomeratul britanic Leyland, și apoi MG Rover. Cele mai multe dintre mașinile MG din această perioadă au fost vehicule de familie relativ.

Mașinile electrice tot mai populare

Când MG Rover s-a prăbușit în 2005, China Nanjing Automotive a achiziționat fabrica și marca companiei, iar apoi a fost achiziționată ea însăși de SAIC Motor în 2007. MG a continuat să asambleze mașini în Marea Britanie, dar în 2016 chiar și asta a încetat, iar acum toate vehiculele sub marca MG sunt fabricate în China.

MG adoptă o atitudine optimistă față de vehiculele electrice și le vede în mod clar o modalitate de a restabili brandul ca lider global.

MG ZS EV a fost unul dintre primele vehicule electrice cu prețuri ridicate care era încă o mașină adecvată, nu o mașină cu două locuri limitată doar pentru oraș, iar versiunea Long Range a combinat acest lucru cu o putere a bateriei foarte utilizabilă.

MG5 EV a fost unul dintre primele mașini electrice break / break de pe piață (și mult mai accesibile decât Porsche Taycan Sport sau Cross Turismo). Există și o versiune Long Range a acesteia acum.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`