Preparat tradițional cu „surprize” într-un supermarket din București / Ce a găsit o femeie într-o Pască
O femeie din București a avut parte de un moment de șoc când a tăiat o bucată dintr-o pască cumpărată dintr-un supermarket din Capitală. În urma „surprizei”, femeia este decisă să reclame situația la ANPC.
În perioada sărbătorilor, de pe mesele multor români nu lipsesc preparatele tradiționale: ouăle roșii, pasca, cozonacul, drobul de miel, ciorba de miel și friptura. Multe persoane preferă să nu gătească acasă, motiv pentru care aleg să cumpere mâncărurile din magazine, acțiune la care a recurs și o femeie din București.
Ce a găsit o femeie din București în pasca cumpărată dintr-un supermarket
Femeia a cumpărat o felie de pască dintr-un magazin din Capitală, surprinsă, în interiorul preparatului tradițional a găsit două foi de carton. Revoltată, a filmat întreg momentul și este decisă să reclame întreg cazul la ANPC.
„Ne-am bucurat că luăm ceva proaspăt. Acasă am avut marea surpriză ca această pască să conțină bucăți de carton. Două rânduri. Am constatat că nu se tăia. Cuțitul nu tăia normal cum se taie o pască, ușor.
Era caldă. Erau zeci de oameni care cumpărau păscuțele astea. Voiam să și împart din ea”, a spus femeia.
Pasca cumpărată nu avea mai mult de 700 de grame și a costat 27 de lei. Femeia susține că supermarketul din care a fost cumpărat produsul aparține unui lanț franțuzesc de magazine.
„Deci au pus blatul, un rând de carton, un rând de cocă, că nici coaptă nu este, și următorul strat”, a mai spus cumpărătoarea produsului, potrivit romaniatv.net.
Înainte cu câteva zile de la producerea incidentului, Sorin Mierlea, președintele InfoCons, a tras un semnal de alarmă, sfătuindu-i pe români să aibă grijă în momentele în care cumpără preparatele tradiționale din magazine și cel mai important, să păstreze bonul fiscal.
„Chiar dacă discutăm de sărbătorile pascale sau în orice perioadă a anului este important să luăm bonul fiscal și să îl păstrăm, măcar cât avem produsul respectiv, pentru a face dovada de unde am cumpărat, ce am cumpărat și când am cumpărat pentru a face o reclamație eficientă. În momentul în care identificăm că produsul este neconform trebuie să facem o reclamație ca și cei după noi să nu mai pățească același lucru”, a transmis Sorin Mierlea, președintele InfoCons.