Povestea unei românce care a rămas fără cazare și fără bani. Aceasta l-a acuzat pe proprietar că i-a furnizat informații false

Povestea unei românce care a rămas fără cazare și fără bani. Aceasta l-a acuzat pe proprietar că i-a furnizat informații false
Madrid, Spania. Image by falco from Pixabay

Românii au cheltuit aproape 6 miliarde de lei pe vacanțe, în primele opt luni ale acestui an. Se pare însă, că o parte dintre acești bani a fost cheltuită, fără însă, a primi ceva în schimb. Acesta este cazul și unei românce, care, după ce s-a plâns că plaja nu este la 800 de metri, așa cum era specificat în anunț, a rămas și fără jumătate din banii achitați și fără cazare.

Povestea Adrianei Harb

O rezervare făcută pe AirBnb, a făcut-o pe Adriana Harb să se confrunte cu o situație extrem de neplăcută. Aceasta și-a spus povestea pe un grup de Facebook destinat călătoriilor, cerându-le un sfat internauților, după ce a făcut o rezervare și a achitat un avans, așa cum prevăd condițiile. După achitarea avansului, femeia a primit adresa exactă la care se afla imobilul, ca să observe cu stupoare că acesta se afla la 3 kilometri de plajă, potrivit Adevărul.

„Înainte de a face rezervarea am vorbit cu gazda, care era o agentie ca să ne comunice distanța până la plajă. Din spusele lor erau 800 m. După efectuarea plăți s-a generat adresa exactă și am constatat ca până la plajă sunt aproximativ 3 km”, a povestit Adriana.

Dorind să ceară lămuriri gazdei, Adriana s-a ales cu rezervarea anulată și cu o parte din bani opriți.

„Din 2.334 de euro îmi spun că ni se va restitui 900 de euro. Eu nu am anulat rezervarea!!! Sunt disperată de o săptămână, sun în ambele părți și mi se răspunde franc în față că astea sunt condițiile de anulare și ca eu am făcut anularea în aplicație”, a explicat femeia.

Adriana susține că oficialii platformei ridică din umeri și îi oferă un unic răspuns: „nimeni nu ,,poate’’ să facă nimic pentru noi pentru că apare anulată de mine și de gazdă”, iar politica de anunlare a site-ului prevede reținerea a 60% din suma achitată.

Cum au răspuns internauții

Unele persoane au îndemnat-o pe româncă să apeleze la Protecția Consumatorului, din România sau din Spania, acolo unde închiriase inițial cazare. În același timp, au existat persoane care i-au dat dreptate Adrianei, în ceea ce privește informațiile false prezentate pe platforma, sau care, din contră, au susțin că ar fi vina ei pentru situația în care se află.

„Ei spun distanțele în linie dreaptă, dar șoseaua sau strada ocolește poate mult…”, a fost comentariul unui utilizator.

„Ăsta e unul din motivele pt care nu rezerv prin AirBnb. Nu știu locația exactă până nu plătesc…”, a scris o altă persoană.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`