Pornind de "La Poarta Raiului", trecând pe la "Bugetarii veseli" și până la "O viață fericită", românii dau cele mai trăsnite denumiri business-urilor pe care le dețin

Publicat: 08 10. 2015, 13:07
Foto: prosar.com

Afacerile românilor pot fi numite oricum, numai lipsite de inventivitate nu. Când vine vorba de a-și promova business-ul, românii au dat dovadă de o imaginație ieșită din comun.

„Bugetarii veseli”, „La Poarta Raiului” sau „Mama mea gătește bine” sunt doar câteva dintre denumirile de marcă alese de afaceriști pentru business-urile lor, potrivit unei analize a Oficiului de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM), citată de Agerpres.

Domeniile din care antreprenorii s-au inspirat sunt din cele mai diverse. În speranța că vor avea protecție divină, oamenii de afaceri și-au numit afacerile: „La Poarta Raiului”, „Al 9-lea Cer”, „Descântecul săptămânii”, „Focul sacru”, dar și „Fuga de Strigoi” sau „Noua Ordine Vibrațională”.

Calitățile unice ale ofertelor sunt și ele identificate, apărând astfel mărci precum: „Mama mea gătește mai bine” și „Zdravăn moldovenesc, crescut de pământ, pui moldovean, crescut agale în 61 de zile și oleacă”. Mărcile „Șprițificator”, „Plăceri răcoritoare” și, bineînțeles „Dracoola”, completează domeniul alimentar.

Iar toate acestea n-ar merge decât pe muzica afacerilor „Prinde-te-n dansul vieții” sau „O mărit pe mama soacră”.

Și cum prețul este un important factor, afaceriștii s-au gândit să lase „Devoratorii de prețuri”, „Cu ochii-n preț”, la „Noaptea reducerilor”.

Nici celebrul „Dorel” nu a fost uitat, denumirea fiind preluată de către două companii, pe șase clase de produse și servicii.

Și firmele din domeniu sănătății au nume pline de umor: „Abil cu durerea” și „Serviciu cu suflet” sau „O viață fericită”.