Podul de la Brăila intră din nou în reparaţii. Muncitorii reasfalteză un sens care a mai fost reparat
La nici un an de la inaugurare, podul suspendat de la Brăila a intrat din nou în reparaţii. Asta după ce au apărut din nou crăpături şi dâmburi pe unul dintre sensurile de mers ale construcţiei proiectată să reziste 120 de ani.
Apar tot timpul astfel de crăpături şi denivelări din cauza traficului foarte greu
Pe Podul peste Dunăre de la Brăila au fost făcute decopertări din loc în loc pe toată lungimea podului, pe sensul de circulaţie Tulcea-Brăila, banda 1 de circulaţie a fost închisă complet traficului rutier pentru a se putea executa aceste lucrări.
Au fost făcute decopertările, muncitorii acum le reasfaltează, se lucrează de aproximativ 2 zile şi va mai dura până când se va termina operaţiunea.
Apar tot timpul astfel de crăpături şi denivelări din cauza traficului foarte greu, spun reprezentanţii constructorului dar şi reprezentanţii CNAIR, citați de Observator.
Este un motiv pentru care asfaltul nu rezistă absolut deloc, din cauza traficului extrem de greu, camioanele încarcate cu piatră care vin de peste Dunăre.
Vorbim despre acelaşi sens de mers care a fost deja reasfaltat odată complet după ce a fost inaugurat podul în vară, la câteva luni au fost făcute iarăşi decopertări şi reperaţii, după ce asfaltul s-a transformat în valuri din cauza căldurii şi greutăţii camioanelor care au peste 40-50 de tone.
Iată că acum după câteva luni iarăşi sunt probleme pe Podul de la Brăila, asta după ce luna trecută au început să apară tasări la rampa de urcare pe pod dinspre Brăila spre Tulcea, atunci s-au forat piloni şi s-au băgat piloni foarte mari şi la mare adâncime pentru a stabiliza pământul.
Nu a trecut decât o lună până când au reapărut problemele.