Pățania unui bărbat care a cumpărat un televizor de Black Friday. „Te simți batjocorit”
Cumpărăturile de Black Friday au venit și cu câteva neplăceri. Unii cumpărători au primit produsele ori foarte târziu, ori deteriorate. Așa a pățit și un bărbat din Vaslui care a cumpărat un televizor la reducere. Chiar dacă plasma a ajuns la el destul de repede, a avut probleme cu ea.
Ce a pățit bărbatul
Bărbatul din Huși și-a cumpărat televizorul cu 414 lei, a defăcut cutia după două zile și a avut surpriza neplăcută de a vedea că este spart într-un colt. A sunat la compania de la care a cumpărat televizorul, I s-a spus că va primi bani înapoi, dar după două săptămâni a primit un email în care i s-a transmis că televizorul a fost dus în service, iar după încă o săptâmănă i s-a propus să își cumpere un alt televizor. Dacă nu vrea să cumpere altul, cel stricat îi va fi livrat la domiciliu, exact așa cum l-a primit prima oară, informează Vremea Nouă.
Avertismentul bărbatului
Bărbatul a avertizat oamenii că asta se poate întâmpla în perioadele aglomerate din an, de Black Friday, de Crăciun, când curierii și angajații din magazine au foarte mult de muncă și pot deteriora produsele care vor fi livrate. Dar, important este ca fiecare cumpărător să verifice coletul imediat după ce l-a primit.
„Nu este vorba decât de suma de 414 lei, prețul televizorului plus transportul. Dar te simți batjocorit. Pentru că primesc un produs stricat de la ei, că se și vede, le-am trimis exact video, foto, când se vede clar cum l-a primit, dar sunt dus cu vorba vreo lună de zile, după care mi se spune că mai trebuie sdă dau 399 lei dacă vreau televizor, căci altfel mi-l trimit înapoi pe cel stricat. Nu vă mai spun că a fost nevoie de zeci de telefoane, în sine. M-am gândit că poate pentru mine nu contează, dar dacă era o familie necăjită, care nu a avut posibilitatea decât să ia acest televizor micuț. Și poate că a făcut economii, ca să aibă acel lucru. Cum să fii tu ditamai compania și să nu îți asumi că ai dat omului, care ți-a plătit pe loc, cu cardul, ca semn de încredere, un produs stricat, restituindu-i banii sau un produs bun în loc? Dar le-am spus că nu mai vreau nici produsul stricat, să și-l țină acolo. Vreau ca oamenii să știe să verifice pe loc produsul, ca să nu pățească așa ca mine. Nu-mi mai trebuie nici bani, nici nimic”, a spus hușeanul, dezamăgit.