Reducerile specifice Black Friday atrag anual mii de clienți în magazinele fizice, dar și în cele on-line. Anul acesta, Orange organizează luna „Black Friday”, care a început pe 28 octombrie și durează până la finalul lunii acesteia.
În 2020, din cauza pandemiei cu noul coronavirus, Black Friday s-a desfășurat mai mult în mediul on-line, chiar dacă magazinele au rămas deschise. Românii au început din ce în ce mai mult să se orienteze spre achizițiile on-line, românii cheltuind o sumă record anul trecut, de Black Friday.
Pentru abonații Orange, punctele Thank You au o valoare de 3 ori mai mare, la achiziția unui abonament pe 24 de luni.
De asemenea, operatorul de telefonie a pregătit oferte pentru telefoanele disponibile la abonament:
Și multe altele, ce pot fi descoperite pe site-ul operatorului.
Consumatorii sunt îndreptățiți să returneze un produs cumpărat dintr-un magazin online în cel mult 14 zile, fără să fie nevoiți să-și motiveze decizia sau să aibă nevoie de ambalajul original al acestuia.
Mai mult, există și posibilitatea de a returna, în aceleași condiții, chiar și un produs căruia consumatorul i-a adus mici stricăciuni.
Citește procedura de retur ce se aplică magazinelor on-line AICI