Operatorul de telefonie mobilă Orange a fost amendat cu 10.000 de lei de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului Cluj, pentru comportament incorect față de consumatori, informează Mediafax.
Compania este acuzată că a suspendat mai multe cartele înainte ca acestea să expire.
Zeci de clujeni au semnalat acest fapt la sediul Protecției Consumatorului. Aceștia reclamă faptul că serviciile PrePaid au fost suspendate deși perioada de valabilitate nu trecuse.
„La baza acestui comportament incorect al operatorului economic au fost probleme de ordin tehnic, asumate de către reprezentanţii acestuia. Astfel, consumatorii, deşi au plătit pentru aceste servicii, s-au aflat în imposibilitatea utilizării resurselor alocate la activarea opţiunilor, fiindu-le lezate interesele economice. Pentru comportamentul incorect manifestat în relaţia cu consumatorii, operatorul economic a fost sancţionat cu amendă în valoare de 10.000 lei”, se arată într-un comunicat al instituției.
Conform Protecției Consumatorului, peste 50 de reclamații împotriva Orange au fost înregistrate de la începutul anului și până în prezent în legătură cu această problemă.