O turistă care a mers în vacanță alături de familie în Bulgaria, a rămas dezamăgită de calitatea mâncării și de condițiile puse la dispoziție. Problemele au fost atât de grave, încât femeia a fost nevoită să apeleze la ajutorul unui medic.
În acest sezon estival, mulți turiști s-au confruntat cu diverse problem pe litoral, fie acestea au fost cauzate de locurile unde au fost cazați, fie de condiții. Mâncarea a reprezentat una dintre nemulțumirile românilor în acest an, susținând că unele locații au furnizat alimente alterate, care au produs diferite probleme ale sistemului digestiv.
O postare făcută publică pe un grup de pe Facebook a atras atenția multor persoane, după ce o turistă care a vizitat recent un hotel situat în stațiunea Nisipurile de Aur. În postarea respective, femeia s-a arătat nemulțumită de calitatea mâncării și de condițiile puse la dispoziție de către administrator.
Problema cea mai gravă și-a făcut apariția după ce a servit masa împreună cu copiii, după care unul dintre ei a început să se simtă rău. Speriată, turista a apelat după ajutor la administrația hotelului, dar a fost refuzată. Ulterior, femeia a chemat un medic, pentru care a achitat 300 de euro.
Copilul turistei a fost diagnosticat cu enterocolită. Femeia a încercat să recupereze o parte din suma plătită pentru consultație de la hotel, pe motiv că a fost din cauza mâncării servite.
„Nu recomand acest hotel care nu e de 5 stele, ci de maxim 3. Am avut mic dejun și cina incluse, am mâncat prima dată când am ajuns la ora 20:00, iar a doua zi, la ora 05:00, unul dintre copii a vomat de 3 ori și a trebuit să apelez la medic privat chemat de hotel.
Am plătit 300€ iar diagnosticul a fost enterocolită. Hotelul a refuzat să suporte costurile. Vom face plângere pentru acest aspect. Mâncarea oribilă. Am plătit destul de mult, însă calitatea lasă de dorit”, a scris pe Facebook românca.
Povestea turistei a adunat o mulțime de comentarii. Multe din peroanele care la fel au vizitat Bulgaria au atras atenția femeii că enterocolita copilului putea să apară și din alte motive.
În comentariile de la postare, turista a continuat să explice faptul că este sigură că mâncarea hotelului a fost de vină, deoarece a descoperit că în bucătărie nu erau respectate normele de igienă. Turista a subliniat că administrația hotelului a fost speriată de faptul că femeia ar putea să se adreseze la Protecția Consumatorului, respective, au mințit că vor întoarce banii.