Guvernul României și-a propus accelerarea campaniei de vaccinare, de câteva săptămâni. Pentru atingerea obiectivelor propuse, executivul a decis să gestioneze mult mai eficientcomunicarea cu publicurile țintă.
Marți, 25 mai, colonelul și medicul Valeriu Gheorghiță, coordonator al campaniei de vaccinare anti-COVID-19, a anunțat în premieră noua campaniede comunicare, care va aduce un plus, accentul pe emoție.
„Guvernul României a pregătit o campanie de comunicare care va demara în curând, pe toate canalele media. O campanie care are ca element central partea emoțională, ceea ce ne-a lipsit în toată această pandemie”, a declarat Gheorghiță într-o conferință de presă.
Guvernul își pune mari speranțe în noua campanie de comunicare pro-vaccinare.
„Vaccinarea este soluția cu care noi putem reveni unii lângă alții, cu care putem reveni la normalitate. Sperăm ca această campanie de comunicare să fie un plus în momentul de față, în ceea ce privește conștientizarea importanței vaccinării, ca metodă medicală, corectă, sigură și eficientă de revenire la normalitate”, a declarat Valeriu Gheorghiță.
Până în prezent, peste 7,3 milioane de români au primitserul anti-COVID-19. Cele mai multe doze administrate au fost cele produse de Pfizer, aproximativ 6 milioane. Pe locul al doilea este AstraZeneca, cu aproape 800.000, urmat de Moderna – peste 600.000 și Johnson&Johnson – peste 70.000.