Amy, o tânără din Australia, a avut parte de o surpriză neplăcută când a încercat să își achite cumpărăturile la supermarket. În urma experienței sale, tânăra a vrut să împărtășească întâmplarea pe rețelele de socializare.
În timp ce făcea cumpărături la magazinul Coles din Australia, totalul cumpărăturilor lui Amy a ajuns la 126,98 USD. Ea a decis să achite 100 USD în numerar și să plătească restul cu cardul ei, potrivit cancan.ro.
Cu toate acestea, când a privit terminalul de card de credit, a observat că mai rămânea o sumă de 27 USD. Inițial, Amy crezuse că nu se va face rotunjire, dar a fost surprinsă de diferența de preț.
„Nu am fost niciodată cu adevărat atentă înainte, dar se întâmplă din totdeauna asta? Ne rotunjim pe Eftpos acum? Știu că sunt doi cenți, dar toți cei doi cenți se adună în timp”, a mai spus tânăra.
Amy a întrebat angajata magazinului despre această diferență, iar aceasta i-a explicat că este rezultatul rotunjirii. Această practică a stârnit întrebări și reacții diverse pe rețelele de socializare, unii considerând că doi cenți nu ar trebui să conteze, în timp ce alții au fost de părere că fiecare cent este important.
„Asta e greșit. Fiecare cent contează că ar fi trebuit să fie 26,98 USD [17,96 USD]”, a spus unul dintre internauți.
După incident, Amy a decis să apeleze la linia de asistență pentru a afla mai multe despre politica de rotunjire a magazinului. Atunci a aflat că ar fi trebuit să plătească mai întâi cu cardul și apoi în numerar pentru a evita acest gen de situații.