O cunoscută companie aeriană a introdus restricții în ceea ce privește bagajele

Publicat: 06 09. 2017, 14:37

Compania aeriană Ryanair vine cu niște schimbări în ceea ce privește bagajele. Începând cu 1 noiembrie, nu va mai fi permis accesul la bordul avioanelor cu două bagaje gratuite, potrivit Economica.

Această măsură a fost luată din cauză că s-au înregistrat întârzieri la decolare.

Pasagerii care și-au luat bilet de avion prin compania Ryanair nu mai pot lua cu ei la bord două bagaje gratuite. Restricția se pune în aplicare și în cazul celor care și-au cumpărat deja bilete de avion.

Schimbările hotărâte de compania Ryanair sunt:

Greutatea admisă pentru bagajele înregistrateva fi de 20kg pentru toate bagajele:;

  • Tarifele standard pentru bagaje vor fide 25€/£pentru acest bagaj de 20kg;
  • Doar Clienții cu Prioritate (incluzând Plus, Flexi Plus & Family Plus) vor putea să transporte două bagaje de mână în aeronavă.Îmbarcarea prioritară poate fi achiziționată la doar 5 €/£în momentul rezervării sau adaugată ulterior rezervării pentru 6 €/£ și este disponibilă cu până la o oră înainte de ora programată de plecare;
  • Toți ceilalți clienți (fără Prioritate) vor putea să-și transporte în cabinădoar un bagaj mic de mână, în timp ce al doilea bagaj (mai mare) va trebui trimis la cala de bagaje (gratuit) la poarta de îmbarcare.

"Sperăm că prin restricția impusă clienților în a transporta un singur bagaj mic de mână în cabină- bagajul de tip troller urmând a fi trimis, gratuit, la cală – acest faptva grăbi îmbarcarea pentru zboruriși va elimina întârzierile cauzate de lipsa spațiului suficient pentru acomodarea a 360 de bagaje de mână (182 clienți x 2 bagaje) în compartimentele pentru bagaje, pe zborurile aglomerate.
Aceste tarife reduse pentru bagaje și dimensiunile îmbunătățite se vor aplica pentru toate rezervările de călătorie cu plecare din 1 noiembrie și sperăm să le aducem clienților noștri economii și mai mari prin simplificarea politicii noastre pentru bagaje", a afirmatKenny Jacobs, directorul de marketing al companiei.