Producătorul de telefoane mobile Nokia a anunţat planurile de a-şi schimba identitatea mărcii cu un nou logo, pentru prima dată în aproape 60 de ani. Producătorul de echipamente de telecomunicaţii se concentrează pe pe o creștere agresivă a afacerilor, transmite Reuters.
Noul logo cuprinde cinci forme diferite care formează cuvântul NOKIA. Compania a renunţat la culoarea albastră iconică a vechiului logo, pentru o gamă de culori, în funcţie de utilizare.
Compania de origine finlandeză trece printr-un plan de reorganizare și relansare pe piața de telecomunicații. Noua conducere a Nokia a stabilit o strategie de afaceri în trei etape: resetare, accelerare şi scalare. Oficialul companiei a precizat că în acest moment a fost finalizată prima etapă a planului, cea de resetare a afacerii și urmează următoarea, accelerarea.
Pekka Lundmark, CEO-ul Nokia, a afirmat că au făcut această schimbare şi pentru a ieşi din zona aceea de asociere cu smartphone-urile, compania finlandeză propunându-şi o îndepărtare de acest segment.
”A existat o asociere cu smartphone-urile şi în prezent suntem o companie de tehnologie de afaceri”, a declarat directorul general Pekka Lundmark, într-un interviu pentru Reuters, citat de News.ro.