16.05.2022, București: Studiile Lenor arată că marea majoritate a oamenilor găsesc bucurie în lucrurile mărunte, cum ar fi momentele de destindere petrecute între cearceafuri parfumate, la finalul unei zile pline. Astfel, Lenor își propune să redefinească momentele de răsfăț, cu ajutorul parfumurilor sale inconfundabile, și să ofere consumatorilor cea mai intensă prospețime de până acum și catifelare pe bază de plante.
Balsamurile Lenor sunt special concepute pentru a le oferi consumatorilor de pretutindeni mici momente de plăcere și răsfăț, fie că este vorba de așternuturile proaspăt spălate sau de confortul și catifelarea hainelor care îți ating pielea. Ținând cont de dorințele și nevoile acestora, oamenii de știință de la P&G au dezvoltat o nouă formulă care asigură țesăturilor prospețime și mai intensă, de lungă durată și catifelare oferită de ingrediente din plante. Astfel, noul Lenor, prin formula inovatoare, reduce, în același timp, impactul asupra mediului.
Cheia prospețimii de lungă durată a noului balsam Lenor constă în două inovații:
Încă de la apariția primelor produse Lenor, găsirea soluțiilor pentru a le oferi consumatorilor o stare de bine a fost o misiune constantă. Acum, întreaga gamă Lenor oferă materialelor catifelare, folosind o formulă bazată pe extracte naturale din plante, un mix de uleiuri atent selectate pentru a oferi hainelor cea mai delicată îngrijire. Mai mult decât atât, prin combinarea celei mai intense prospețimi de lungă durată cu catifelarea pe bază de plante, Lenor a redus emisiile de dioxid de carbon la fiecare ciclu de spălare.
Ca parte a aceleiași misiuni, Lenor se asigură că fiecare ingredient este atent selectat, iar întreaga gamă este testată dermatologic.
Noua formulă Lenor oferă consumatorilor, pe lângă prospețimea de lungă durată, o selecție de note parfumate florale. Noua gamă vine cu două noi arome:
Mai mult decât atât, ambalajul sticlelor de balsam Lenor joacă un rol fundamental în ciclul de viață al produsului, motiv pentru care atenția și eforturile mărcii sunt îndreptate spre dezvoltarea ambalării circulare și inteligente: sticlele transparente de balsam sunt deja complet reciclabile.
Specialiștii Lenor lucrează și la modificarea sticlelor colorate pentru a maximiza procesul de reciclare la nivelul tuturor gamelor Lenor. Sticlele transparente de balsam deja folosesc 100%* rășină reciclabilă (PCR), un material care provine din plasticul reutilizat de la produse folosite de consumatori sau companii. Până în anul 2023, toate gamele de balsam Lenor vor avea sticle complet realizate din rășină reciclată, prin urmare, niciun plastic nou nu va mai fi utilizat pentru a produce sticlele de balsam.
*Exceptând capacul & eticheta
Despre Procter & Gamble
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.