Compania Națională de Investiţii Rutiere a fost înființată degeaba, de aproape un an. Inclusiv Compania Naţională de Administrare a Infrastrucuturii Rutiere (CNAIR) recunoaște, afirmând că „Nu își găsește ritmul”. Salariile celor 400 de angajați merg, însă, și sunt considerabile.
Oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastrucuturii Rutiere (CNAIR) afirmă că au făcut toate demersurile pentru a ajuta la operaţionalizarea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere, dar, după aproape un an, instituţia ”nu reuşeşte să îşi găsească ritmul şi să îşi îndeplinească rolul pentru care a fost înfiinţată”.
CNAIR prezintă demersurile făcute pentru a debloca proiectul secţiunii montane (Leghin-Miercurea Nirajului) din cadrul Autostrăzii A8.
”CNAIR a reuşit să încheie un contract cu probleme de implementare, în cadrul căruia proiectantul ajunsese aproape în imposibilitatea finalizării serviciilor asumate.
Pentru a nu se ajunge la soluţia unei rezilieri şi implicit a unui proces în instanţă care ar fi blocat pe termen nedefinit orice încercare de promovare a obiectivului, CNAIR a apelat la soluţia înţelegerii amiabile cu elaboratorul acestui Studiu de Fezabilitate.
Compania de stat care de un an nu funcționează, pe newsweek.ro.