Netflix susține că blocarea partajării conturilor a fost un succes. A anunțat că milioane de oameni s-au abonat
Încă de la începutul acestui an, Netflix a anunțat că va bloca partajarea contului, măsura ce se aplică, în prezent, în peste 100 de țări. După trei luni, compania a anunțat și care sunt rezultatele acestei decizii.
Numărul abonaților a crescut
Blocarea partajării parolelor Netflix are rezultatele dorite de companie. Aceasta a declarat, miercuri, că aproape șase milioane de abonați a adăugat în aceste trei luni de la aprobarea deciziei, transmite Adevărul.
Platforma de streaming a lansat partajarea plătită pentru a-i determina pe utilizatori să nu-și mai partajeze gratuit contul. Măsura se aplică în peste 100 de țări, iar lansarea acesteia a avut loc de la începutul anului.
Netflix a spus că veniturile sunt mai mari decât înainte de lansarea măsurii și că „înscrierile depășesc deja anulările”.
Directorul financiar al Netflix, Spencer Neumann, a numit lansarea partajării plătite „acceleratorul principal al veniturilor anuale”.
„Cea mai mare parte a creșterii veniturilor noastre din acest an se datorează creșterii volumului de noi abonamente plătite, creștere determinată, în mare parte, de lansarea partajării plătite”, a spus el.
Netflix urmărește adăugarea reclamelor
Netlifx urmărește să își majoreze veniturile prin restricționarea partajării parolelor și prin introducerea unei opțiuni de abonament susțintă de reclame, având în vedere că se confruntă cu grevele actorilor de la Hollywood, dar și a sindicatelor scriitorilor, care pot avea un impact semnificativ asupra viitorului său.
Chiar dacă măsura a dus la creșterea veniturilor companiei, ele sunt sub așteptările analiștilor de pe Wall Streeet.
Platforma de streaming a înregistrat venituri de aproape 8,19 miliarde de dolari pentru acest trimestru, comparativ cu 8,3 miliarde de dolari pe care Wall Street îi estimase. Mai mult, a înregistrat un venit net de 1,49 miliarde de dolari, în creștere cu 3% față de aceeași perioadă a anului trecut.
„Deși am făcut progrese constante în acest an, avem mai multă muncă de făcut pentru a ne reaccelera creșterea”, a spus compania într-o scrisoare către investitori, despre rezultate.
Compania a remarcat că abonamentele la planul său cu prețuri mici, susținute de reclame s-au dubat din primele trei luni ale anului, dar că „veniturile actuale din reclame nu sunt semnificative pentru Netflix”.
Acțiunile companiei au scăzut cu mai mult de 4%, miercuri, în urma rezultatelor.
Netflix a transmis că se așteaptă să înregistreze venituri de 8,5 miliarde de dolari în trimestrul curent, o creștere de 7% față de anul trecut.
Compania estimează că cifrele din trimestrul următor, care vor fi publicare în septembrie, vor fi similare cu cele din iunie. Momentan, odată cu creșterea numărului de abonați, totalul a ajuns la 238 milioane, la nivel global.