Netflix a început să închidă conturile utilizatorilor inactivi. Gigantul american a decis că este momentul să-și întrebe plătitorii de abonamente dacă vor să continue pe platforma de streaming. În cazul în care aceștia vor să renunțe la calitatea de membri, serviciul de streaming anulează fără probleme angajamentu, informează News.com.au.
Pentru utilizatorii activi, este foarte important să răspundă la solicitarea Netflix. În cazul în care vor ignora notificările, contul va fi închis. Directorul Eddy Wu a declarat că un abonament plătit, dar neutilizat la Netflix, este nejustificat.
Netflix se va adresa tuturor utilizatorilor care nu au mai avut activitate pe platformă în ultimii doi ani. Aceștia vor primi e-amiluri și notificări cu privire la opțiunea de continuare a abonamentului.
Gigantul american are toate motivele de a lua măsuri în acest sens. Potrivit companiei americane, jumătate dintre conturile depe Netflix sunt inactive. Jucător important în zona de entertainment, platforma de streaming are o bază de membri de pe întreg mapamondul, cu peste 180 de milioane de abonați.
În primele 3 luni ale anului în curs, compania cu sediul în California a avut câștiguri duble față de aceeași perioadă a anului trecut. Mai precis, peste 700 de milioane de dolari, spre deosebire de 340 de milioane de dolari în 2019.
În luna martie a întregistrat Netflix cea mai mare creștere a numărului de abonați. De asemenea, în intervalul aprilie-iunie 2020, platforma de streaming estimează încă 7,5 milioande noi abonați.
După ce rata infectărilor a intrat pe o pantă descendentă, iar majoritatea țărilor au relaxat o serie de măsuri, prin reluarea activităților, în încercarea relansării economiei, Netflix readuce calitatea video la ceea anterioară izbucnirii pandemiei. Compania a precizat că lucrează în prezent cu furnizorii de Internet pentru a crește capacitatea la nivelul dinaintea pandemiei.
Decizia vine după ce Netflix s-a adaptat solicitării Uniunii Europene, de a oferi doar calitate standard la conţinutul video, în loc de HD, în contextul pandemiei, în care traficul pe astfel de platforme a explodat.
„Ne-am concentrat pe eficienţa reţelei pentru mulţi ani şi am pus gratuit serviciul nostru de conexiune deschisă la dispoziţia companiilor de telecomunicaţii. Tehnologia de „streaming adaptabil” a Netflix a ajustat deja rezoluţia video la un nivel optim pentru infrastructură în fiecare piaţă”, a transmis compania Netflix, care a redus cu aproximativ 25% calitatea imaginii, prin limitarea bitrate-ului.