Vestita frunză creată în mandatul Elenei Udrea, care a costat 30 de milioane de euro va fi din nou folosită ca brand de țară, a precizat ministrul Turismului, Constantin Daniel Cadariu. Acesta a spus că brandul de țară este în continuare în vigoare, însă „nu este folosit aproape deloc”.
„Este în vigoare. S-au cheltuit acum 10-12 ani 30 de milioane de euro, bani europeni. Este în proprietatea ministerului, stă nefolosit de atunci. Nu e folosit aproape deloc”, a declarat ministrul Cadariu la TVR.
El a precizat că a decis constituirea unui Consiliu de Brand Turistic Naţional care să dea soluţii în sensul refolosirii brandului, dar şi pentru propune soluţii rapide privind folosirea resurselor din buget pentru marketing şi promovare turistică, până la înfiinţarea Organizaţiilor de Management al Destinaţiilor (OMD-uri) prin PNRR.
Constantin Daniel Cadariu a precizat că a emis un ordin de ministru prin care toate cele 18.300 de unităţi turistice clasificate de Minister să afişeze brandul de ţară, iar în prezent este în pregătire un al doilea ordin, care stabileşte unde va fi acest logo amplasat şi ce dimensiuni trebuie să aibă.
El a spus că discută cu aeroporturile pentru a afişa brandul de ţară al României.