Marius din Ploiești a fost recent destinatarul unui mesaj de la Vodafone, în care i s-a adus la cunoștință că costurile abonamentului său vor cunoaște o creștere. Dezamăgit de nivelul suboptimal al serviciilor furnizate, acesta și-a exprimat nemulțumirea și intenția de a rezilia contractul încheiat, considerând că respectivul mesaj a fost ultima picătură care a umplut paharul.
„Zilele trecute, am primit un SMS de la Vodafone cu o veste ‘bună’: scumpirea abonamentului de televiziune și internet”, a povestit acesta, potrivit gandul.ro.
Ce mesaj i-a trimis Vodafone: „Pentru că dorim să-ți oferim mereu servicii de încredere, în condiții de calitate, vom actualiza 2 condiții contractuale ale serviciilor fixe: valoarea abonamentului și clauza de indexare a prețului. Astfel, începând cu factura emisă ulterior celor 30 de zile de la data acestei notificări, prețul abonamentului tău va creste cu 1.2 EUR, TVA inclus. Mulțumim pentru înțelegere. Vodafone”.
Bărbatul a fost revoltat, exprimându-și nemulțumirea față de calitatea precară a serviciilor furnizate de compania de telecomunicații. El intenționează să rezilieze contractul semnat ca urmare a neajunsurilor semnalate.
„Astfel, deși achit mereu la timp abonamentul pentru un internet de 500 Mbps, de multe ori ‘viteza’ măsurată este cu mult sub cea asumată de compania Vodafone prin contract, iar calitatea imaginii posturilor TV, inclusiv celor în format HD, lasă mult de dorit, ca să nu mai vorbim de avariile tot mai dese. Acum, scumpirea abonamentului este ‘bomboana pe colivă’ și cel mai bun pretext pentru a denunța unilateral contractul”,mai spune bărbatul.