Studenții la stomatologie de la Universitatea Carol Davila vor face practică în cel mai mare laborator din țară. Tinerii vor avea de acum înainte șansa de a exersa manevrele stomatologice în condiții similare cu cele din cabinetele de specialitate. Vorbim de o investiție de aproximativ 5 milioane de lei, care oferă condiții similare celor oferite de centrele universitare de top din Europa, a relatat Irina Petraru la Știrile B1 TV.
Un număr de 24 de studenți se vor putea pregăti simultan în acest laborator, care le oferă șansa să învețe într-un mediu similar cu cel pe care îl găsesc în cabinetul de stomatologie. În plus, studenții vor avea șansa să vadă cu exactitate procedurile explicate deoarece demonstrațiile făcute de profesori, esențiale în procesul de învățare, vor putea fi transmise prin monitoarele amplasate în sală.
Laboratorul de practică pentru odontoterapia restauratoare în stomatologie este o investiție comună a Sectorului 4, a Municipiului București și a Universității de Medicină și Farmacie Carol Davila, în valoare de 5 milioane de lei.
Prezent la inaugurare a fost și primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, care a vorbit și despre investițiile viitoare în această structură.
„Inaugurăm astăzi laboratorul de simulare pe care și eu, în calitate de student, mi l-am dorit foarte mult. Din păcate, în momentele acelea n-am avut parte de el. Vom face tot ceea ce ne stă în putință ca învățământul, în general, și, în particular, cel medical să aibă parte de cele mai bune condiții astfel încât tinerii medici să poată să fie extrem de bine pregătiți și, mai mult decât orice, să rămână aici, acasă, în România”, a declarat edilul.
În viitor se dorește demararea lucrărilor și pentru modulul de chirurgie, cu dorința ca în următorii ani acest sistem integrat să fie finalizat.
Laboratorul proaspăt inaugurat va fi utilizat de studenții din anul 3, dar și de cei din anul 4. Tinerii își vor exersa abilitățile, utilizând stații de lucru de ultimă generație, care le vor permite să exerseze atât individual, cât și cu ajutorul cadrelor didactice.