„Împarte maşina marţea, pentru diminuarea traficului auto din Bucureşti“. Poliția Română a demarat o campanie împreună cu Discovery Channel
Poliţia Română și Discovery Channel au lansat o campanie penteu a reduce traficul din Capitală. „Împarte maşina marţea, pentru diminuarea traficului auto din Bucureşti“ încurajează şoferii ca, în fiecare zi de marţi, să-şi împartă maşina personală cu familia, colegii sau prietenii care au drum comun, potrivit adevarul.ro.
Acest proiect face parte din campania globală Discovery#ÎncepeCuCeva și ar putea ajuta la reducerea amprentei de carbon. Proiectul va avea loc în perioada aprilie – iunie 2016 şi va fi susţinut de Vodafone România, ca parte din campania de comunicare „Ai puterea să dai viaţă oraşului tău!”.
„Racing Extinction a reprezentat deschiderea unei noi direcţii de comunicare pentru Discovery în România. Ne-a interesat subiectul şi profesional şi personal, aşa că, de anul trecut, am căutat parteneri alături de care să facem lucruri care să se înscrie în campania #ÎncepeCuCeva. Pentru că atât Poliţia Română, cât şi Vodafone, au găsit ideea interesantă, am început cu #ÎmparteMaşinaMarţea, pentru că e genul de lucru simplude făcut şi explicat, dar cu multiple beneficii. Atunci când împarţi maşina cu o persoană cunoscută, contribui la scăderea traficului, dar şi a emisiilor de dioxid de carbon, adică salvezi oraşul şi planeta în acelaşi timp. În plus, ideea e amuzantă şi, cine ştie, ar putea să se transforme în obicei”, a spus Ada Roseti, Director de Programe pentru Discovery Europa Centrală şi de Est.
„Siguranţa cetăţeanului este obiectivul prioritar al Poliţiei Române, pe care încercăm să îl îndeplinim, atât prin acţiunile desfăşurate zilnic în teren, cât şi prin activităţi de prevenire şi informare. Ne-am alăturat campaniei Discovery, având convingerea că schimbarea stă în lucrurile simple şi e în puterea fiecăruia dintre noi de a face ceva. Ştim din experienţa cotidiană că adoptarea unei maniere prudente de a conduce autoturismul înseamnă un consum mai mic de combustibil şi, prin urmare, mai puţine noxe emise în atmosferă. Suntem încrezători că prin partajarea autoturismului cu persoane cunoscute, pentru început într-una dintre zilele săptămânii, respectiv prin respectarea regulilor de circulaţie, timpul necesar deplasării va fi mai mic, iar confortul fiecăruia dintre noi va creşte’’, a spus comisar-şef de poliţie Florentin Brăcea, directorul Direcţiei Rutiere din Poliţia Română.
Promovarea se va face on-air, printr-o serie de elemente de comunicare non-standard (smart ideas, program vignette, commercial vignettes, break keepers etc.) difuzate pe Discovery Channel, TLC, Animal Planet şi Eurosport, prin intermediul canalelor de social media ale Discovery, Poliţiei Romane şi Vodafone, dar şi cu ajutorul agenţilor de poliţie care vor informa participanţii la trafic.
Mai mult, Discovery România va găzdui și o serie de activităţi pe paginade Facebook, prin care îi încurajează pe cei care în zilele de marţi împart maşina cu alţi prieteni, să posteze o imagine a întregului grup folosind hashtag-urile #ÎncepeCuCeva şi #ÎmparteMaşinaMarţea.