A fost haos pe aeroporturi după ce toate zborurile Turkish Airlines au fost anulate miercuri seara, între orele 19.00 – 22.00. Motivul anulărilor ar fi legat de probleme la sistemul informatic al companiei aeriene din Turcia și imposibilitatea accesării listelor de pasageri. Pasagerii care au primit înștiințare mai tarziu de la operator li s -a comunicat de către personalul aeroportuar să ia legatura cu compania pentru reprogramări, explicându-le situația apărută.
„Agentia noastră, Mistral Tours, are 3 pasageri care se afla deja in aeroportul Istanbul si urmau sa decoleze la Constanta, noi ne-am putut informa pasagerii, tinem strans legatura cu ei si ii vom asista pentru rerutare.
Din ceea ce am inteles, ai nostri sunt singurii pasageri ce au putut fi contactati, intrucat Turkish Airlines Constanta stia de la noi ca avem pasageri pe acest zbor, in aceasta seara, si am fost noi informati… In rest, pasagerii nu pot fi anuntati, intrucat compania nu poate vedea listele si informatiile pasagerilor…..
Dacă aveți cunoștințe ce aveau zboruri Turkish AIRLINES in aceasta seara, ii puteți anunța ca nu vor putea zbura, nicăieri“, a anunțat Corina Martin, reprezentanta agenției de turism Mistral.
În legătură cu pasagerii care trebuiau să plece de pe Aeroportul Mihail Kogălniceanu cu avioanele companiei Turkish Airlines, conducerea aeroportului specifică faptul că „Aeroportul asigura serviciile solicitate de operatorul aerian pentru pasageri în baza relației contractuale, conform legislației. Nu intră in responsabilitatea aeroportului asigurarea cazarii sau transportului. Aeroportul doar face demersuri pentru pasageri conform indicațiilor companiei aeriene“.