HAOS pe Aeroportul Otopeni în urma noilor restricții / Polițiștii și Jandarmii au fost nevoiți să intervină

Publicat: 10 12. 2021, 17:26
Foto: captură B1 TV

Tot mai mulți pasageri ce ajung pe Aeroportul Henri Coandă din Otopeni se lovesc de noile restricții anti-COVID-19 introduse recent, pe 9 decembrie.

Astăzi, pasagerii ce au ajuns pe Aeroportul Otopeni au provocat o ceartă în sălile de așteptare din cauza noilor restricții. Pe 10 decembrie, noile măsuri anti-pandemice, aprobate de către CNSU, au intrat în vigoare și vor rămâne active până pe data de 8 ianuarie 2022. Poți afla noile măsuri aplicate AICI

Mai multe măsuri de carantinare au fost aplicate de către CNSU

În urma scandalului provocat de către pasagerii ce au sosit pe Aeroportul Otopeni, a fost necesară intervenția forțelor de ordine prezente în incinta aeroportului, anunță news.ro

”Traficul pe aeroportul Henri Coandă de derulează normal. S-au înregistrat aglomerări punctuale, în intervalul 14.00-15.30 al zilei de azi, generate, pe de o parte, de faptul că, în aceste ore de vârf au aterizat două curse suplimentare, iar, pe de altă parte, de către pasagerii nemulţumiţi de noile restricţii care au avut un comportament recalcitrant faţă de personalul autorităţilor cu atribuţii de control al documentelor de intrare în ţară”, a transmis, vineri, Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.

Situația a fost ținută sub control chiar de către personalul CN Aeroporturi București, Jandarmeria Română și Poliția de Frontieră.

”Este posibil ca astfel de aglomerări punctuale să apară în continuare, personalul CNAB urmând să acorde, în continuare, tot sprijinul reprezentanţilor autorităţilor cu atribuţii de control şi menţinere a ordinii publice”, au mai transmis oficialii companiei.

„Formularul de localizare a pasagerului sau PLF, este deja implementat în foarte multe ţări, mai ales la intrarea în aeroporturi şi unde, persaoanele care călătoresc trebuie să îl completeze înainte să călătorească, să îl aibă şi să îl prezinte la graniţă pentru a putea identifica persoana unde este, dacă există o problemă de contact, să poată imediat să fie localizată persoana respectivă şi contactată. Acest formular urmează să fie implementat începând cu data de 20 decembrie şi se va elabora şi o strategie de comunicare pentru folosirea tuturor vectorilor de informare pentru a pregăti oamenii pentru folosirea acestui formular”, a declarat șeful Departamentului pentru Situații de Urgență, Raed Arafat. Citește mai mult