Greva Tarom a luat sfârșit. Toate cursele se vor desfășura în regim normal

Publicat: 09 07. 2024, 10:28
Actualizat: 09 07. 2024, 10:29
Avion TAROM. Sursa foto: Sorin Grindeanu / Facebook

Greva Tarom a luat sfârșit, după ce piloților li s-a propus o majorare salarială de 1.500 de euro, bani pe care îi vor primi în trei tranșe. Pasagerii vor putea zbura conform programărilor, atât pe rute interne, cât și externe.

Se reiau zborurile Tarom

Reprezentanții Tarom și piloții au ajuns la un acord privind desfășurarea zborurilor, iar, marți, toate cursele regulate, interne și externe, vor avea loc conform programărilor, informează Adevărul.

„Compania TAROM a continuat dialogul cu reprezentanții personalului navigant, în urma situației de luni, 8 iulie, prin care numeroase zboruri au fost anulate, ca urmare a declarațiilor individuale de inapt pentru zbor a personalului navigant, și anunță încheierea unui acord pentru normalitate și derularea operațiunilor de zbor în regim normal. În dimineata zilei de 9 iulie toate zborurile regulate, atât pe rute interne, cât și externe, se desfășoară conform programărilor de zbor”, arată un comunicat de presă.

Piloții au primit salariu mai mare

Piloții au primit o majorare salarială, în urma ședinței cu reprezentanții Tarom, și aceștia vor primi 1.500 de euro, în trei tranșe. Din octombrie, salariile lor vor fi majorate cu 500 de euro, iar diferența va fi primită anul următor.

Compania Tarom și-a cerut scuze pentru disconfortul creat miilor de pasageri care s-au trezit cu zborurile anulate și care au așteptate ore în șir în aeroport. Compania le vor oferi alternative pentru a ajunge la destinație, reprogramări ale zborurilor, rambursarea banilor sau alte opțiuni.

„În urma situației întâmpinate luni, 8 iulie, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declarațiilor individuale de inapt pentru zbor a personalului navigant, compania TAROM își cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat și depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situație îl are asupra planurilor lor de călătorie. Compania a oferit alternative pentru pasagerii afectați de aceste anulări, iar echipa de asistență este în contact direct cu pasagerii pentru a oferi informații detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opțiuni disponibile”, precizat compania Tarom.