#gociolos! Campanie inedită de promovare a lui Dacian Cioloș. Fanii premierului pot cumpăra tricouri personalizate cu un hashtag special (FOTO)

Publicat: 21 09. 2016, 13:28

După ce discursul lui Dacian Cioloș din Parlament și replicile date lui Liviu Dragnea au primit zeci de mii de like-uri și share-uri pe rețelele sociale, echipa de imaginea premierului a început o campanie de promovare a acestuia cum nu s-a mai văzut în România.

Pe câteva site-uri au fost scoase la vânzare tricouri cu hashtag-ul #gociolos. Tricoul se găsește de cumpărat în mai multe mărimi, dar doar de culoare neagră, iar prețul este de 39.00 lei.

Creatorii se laudă că tricolul este din ”bumbăcel lejer” și că nu are cusături pe laterale pentru că ”nu dau bine la impresia artistică”. Totuși, acesta are un pic de elastan ”care face să nu se lărgească tricoul la gâtuț. Pentru că dacă se lărgește o să aibă impresia cetățenii că ați fumat ceva”.

Nu este prima campanie inedită în sprijinul prim-ministrului:de câteva luni, Bucureștiul a fost împânzit de stenciluri cu fața lui Cioloș.

Popularitatea premierului a crescut și mai mult pe Facebook după ce acesta a susținut un discurs în fața Parlamentului despre starea economică a țării, la solicitarea lui Liviu Dragnea. Liderul social-democrat a profitat de ocazie pentru a-l ataca pe premier în fața plenului reunit, dar Cioloș i-a dat replici pe măsură. Afirmațiile acestuia din urmă au primit zeci de mii de like-uri și share-uri pe Facebook, după cum a scris Pagina de Media.