Gara din Arad care se dorea cea mai modernă nu este funcțională și nu are nici aviz ISU

Gara din Arad care se dorea cea mai modernă nu este funcțională și nu are nici aviz ISU
Foto: capital.ro

România, ţara jumătăţilor de măsură! Dovadă stă gara din Arad, care se dorea cea mai modernă din ţară.

La două luni de la inaugurare, gara nu este funcţională, iar ca de obicei, călătorii sunt obligaţi să alerge cu bagajele să prindă trenul.

În plus, nu are avizul ISU de funcţionare. Modernizarea a costat peste 315 de milioane de lei.

Românii nu reuşesc să ducă ceva la bun sfarsit. Nici autostrăzi, nici drumuri naţionale, judeţene şi nici.gara din Arad! În luna decembrie a anului trecut era inaugurată „cea mai moderna gara din tara”: cu scari rulante, tabele de afisaj moderne si peroane impecabile.

Doua luni mai tarziu, acelaşi loc, aceeiaşi oameni care traverseaza pe bârne de lemn şi ocolesc noua pasarela la care.nu au acces. Totul e un şantier. Proiectul se dorea a fi cel mai modern din ţară şi a costat 315 de milioane de lei. În plus, nu are avizul ISU de funcţionare.

Ministrul Transporturilor le cere calatorilor sa aiba rabdare si spune ca astfel sunt urmate toate procedurile.

Cei de la CFR sustin ca au depus cererea de obtinere a avizului ISU, si ca lucrarile sunt gata „in proportie de 99,5%”. Nu au fost montate inca posturile de racordare electrica, lucru care va fi remendiat pana in luna aprilie.

Din punct de vedere al complexității-număr de linii, număr de schimbătoare de cale, ramificații, instalații de semnalizare -stația Arad este printre cele mai mari din Estul Europei, având în exploatare o lungime desfășurată de aproximativ 35 km linie de cale ferată și 146 de schmbatoare de cale.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`