Erori de comunicare la Volskwagen, după scandaul Dieselgate: Clienții, exasperați că nu au primit răspunsuri la întrebări

Erori de comunicare la Volskwagen, după scandaul Dieselgate: Clienții, exasperați că nu au primit răspunsuri la întrebări
Foto: atacdeiasi.ro

Scandalul noxelor în care e implicată compania Volkswagen a ajuns la alt nivel după ce clienții, investitorii și dealerii auto s-au declarați exasperați de erorile de comunicare ale gicantului auto german, cu privire scandaul Dieselgate, potrivit B1 TV.

Comercianții de automobile nu au știu ce să le răspundă, sau au răspuns vag, oamenilor care au cumpărat mașini de la ei și au avut întrebări despre produsele achiziționate, pentru că nu au primit informații de la Volkswagen.

Nici în România lucrurile nu au stat diferit. Site-ul în română în care puteai verifica dacă mașina este vizată de scandal a apărut târziu. După, pagina oficială de facebook a companiei a fost desființată.

Tags:
Urmăriți B1TV.ro și pe
`