Dolce&Gabbana a lansat un parfum de lux pentru câini. Casa de modă a primit un val de critici în urma noului produs lansat

Publicat: 08 08. 2024, 16:58
Actualizat: 08 08. 2024, 17:00
sursă foto: Facebook

Dolce&Gabbana, celebra casă de modă, a lansat un nou produs, respectiv un parfum pentru câini. Totuși, acest lucru a fost criticat de susținătorii drepturilor pentru animale.

Cât costă parfumul pentru câini

„Inspirat de dragostea necondiţionată a lui Domenico Dolce pentru micuţul său câine fidel Fefé, acest delicat amestec fără alcool combină aromele proaspete şi delicate de ylang-ylang, mosc şi lemn de santal”, explică site-ul designerilor italieni, potrivit Știrile ProTv.

Cei care vor să achiziționeze acest produs pentru prietenii lor necuvântători trebuie să plătească 99 de euro. „Un parfum tandru şi încântător, conceput pentru o rutină jucăuşă de frumuseţe”, mai este trecut pe site-ul casei de modă. Pe sticla de parfum este aplicată o labă de câine placată cu aur de 24 de carate, iar cumpărătorii primesc şi un colier cu un medalion Dolce&Gabbana.

Susținătorii drepturilor pentru animale sunt împotriva acestui produs

Asociaţia internaţională pentru drepturile animalelor PETA consideră că „pulverizarea (câinilor) cu un parfum conceput pentru a plăcea oamenilor, aşa cum este cazul aici, îi poate afecta considerabil”.

Câinii „au sute de milioane de receptori suplimentari în nări şi pot mirosi de 10.000 până la 100.000 de ori mai bine ca oamenii”, a declarat pentru AFP fondatoarea PETA, Ingrid Newkirk, într-un comunicat transmis AFP.

Mai mult, aromele pulverizate pe blană „le pot provoca iritaţii şi stres şi pot interfera cu capacitatea lor de a detecta alte mirosuri în mediul lor şi de a comunica cu alte animale pe care le întâlnesc”, a adăugat aceasta.