Doi bărbați au murit în urma unui accident în care mașina lor a fost lovită de un tren la o trecere de cale ferată din Pitești.
Din primele verificări se pare că șoferul ar fi forțat trecerea deși observase că trenul se apropie, conform martorilor oculari. Alături de el era și un pasager, cei doi bărbați, de 52 și 69 de ani, necunoscându-se până atunci.
Locomotiva a târât mașina pe o distanță de aproape 10 metri. Martorii susțin că înainte de impact, șoferul a privit fix în direcția din care venea trenul, apoi n-a mai schițat nicio mișcare cu toate că mecanicul locomotivei a dat semnale sonore. Probabil a încremenit din cauza șocului că nu are ce să mai facă pentru a-și salva viața.
Se pare că șoferul era angajatul unei societăţi de telecomunicații, unde administra parcul auto. În acea dimineață a fost cu mașina de serviciu la revizie iar, la plecare, un necunoscut care își lăsase autoturismul la reparat l-a rugat să îl ducă până în centrul orașului. Omul de 69 de ani este cea de-a doua victimă a accidentului. Martorii spun că, înaintea celor doi, o altă mașina a forțat trecerea dar cu succes, conform stirileprotv.ro.
Martor: ”A trecut înainte, da. O fracțiune de secundă. Și ei … după ei. Și când a trecut, a intrat trenul în ei, au crezut că poate să treacă, să nu îi atingă”.
Odată ajunși la locul accidentului atât soția, cât și fiul șoferului au intrat în stare de șoc. Femeia a avut nevoie de îngrijiri medicale. Peste 20 de polițiști au ajuns La locul tragediei au ajuns peste 20 de polițiști pentru cercetări. Trecerea la nivel cu calea ferată nu are bariere, nici semnalizare sonoră sau luminoasă, ci doar indicatorul rutier „crucea Sfântului Andrei”.
Strada pe care a avut loc tragicul accident duce către o zonă industrială de pe șoseaua de centură a Piteștiului și este destul de aglomerată mereu. Aceasta intersectează o cale ferată pe care circulă zilnic șase trenuri. Localnicii zonei sunt de părere că ar fi necesar un sistem de semnalizare modern pentru ca genul acesta de tragedii să fie evitate. În toată țara sunt peste 5000 de treceri la nivel cu calea ferată și mai puțin de o treime sunt prevăzute cu așa numita protecție activă, adică bariere sau semnalizare acustică și luminoasă. CFR modernizează câteva zeci pe an, așa că ar fi nevoie de aproape o jumătate de secol pentru ca traversarea căii ferate să fie lipsită de riscuri.