După ultimul meci din sezonul de fotbal, clubul de fotbal Udinese încheie contractul de sponsorizare semnat cu Dacia în urmă cu 13 ani. După rezilierea contractului, Dacia va dispărea din denumirea stadionului și de pe tricourile fotbaliștilor italieni.
„Relația dintre Dacia și clubul Udinese s-a încheiat cu ultimul meci din campionatul Serie A 2022/2023. O călătorie de 12 ani împânzită de satisfacții comune care au însemnat creșterea cotei de piață a Dacia, în Italia, cu peste 4 puncte”, transmite clubul italian de fotbal.
„O alegere care s-a dovedit a fi de succes, cu Udinese în permanență în Serie A, calificată adesea în competițiile europene, și Dacia în continuă creștere pe piața auto”, a mai comunicat clubul Udinese, potrivit profit.ro.
Dacia a fost prima marcă de autoturisme din Europa care a dat numele unui stadion, după încheierea unui contract de sponsorizare. Contractul a adus premii pentru campaniile de marketing derulate cu ajutorul clublui, în Italia.
Buon compleanno Nehuen Perez! 🎉🥳
Happy birthday #Perez! 🎂⚪️⚫️ #ForzaUdinese #AlèUdin #Udinese pic.twitter.com/X7H5IXat0D
— Udinese Calcio (@Udinese_1896) June 24, 2023
„După ce s-au atins toate obiectivele stabilite în această colaborare și pe baza noilor strategii ale mărcii Dacia anunțate în ultimele luni, s-a decis că acum drumurile se despart, dar rămân valorile și stima reciprocă care au caracterizat această relație. Povestea de succes de 13 ani a ambelor companii va rămâne mereu neschimbată”, a mai transmis clubul italian de fotbal.
În 2022, Dacia a înregistrat un număr de 67.300 de autovehicule vândute, cu peste 10% mai mult decât în 2021. În primele cinci luni ale anului 2023, Dacia se bucură de un real succes, având cu 38% mai multe vânzări.