Cum a reacționat un fotograf britanic, stabilit la Cluj, după ce a primit o factură la curent: „Se pare că avem de discutat!”

Cum a reacționat un fotograf britanic, stabilit la Cluj, după ce a primit o factură la curent: „Se pare că avem de discutat!”
Sursa Foto: Captură Video/ YT

Un fotograf britanic, care s-a stabilit la Cluj, a lansat recent acuzații grave la adresa unei companii furnizoare de energie electrică, după ce a primit o factură mult prea mare, în comparație cu cât s-ar fi așteptat vreodată.

Reacția fotografului britanic când a văzut factura la curent mult prea mare

Potrivit lui, compania de electricitate nu ar fi luat în considerare valorile indexului trimis și calculul pentru consum nu reflectă realitatea, având în vedere că el nu a mai locuit la acea locație din noiembrie anul trecut.

Revoltat de cele văzute pe factura de la curent, fotograful a decis să facă totul public pe Facebook, cerând explicații companiei, dar și clasei politice căreia îi aduce acuzații cu privire la faptul că nu face nimic pentru a opri aceste abuzuri.

„Ei bine, Electrica Furnizare, se pare că avem de discutat! Nu mai locuiesc în aceasta proprietate din noiembrie şi cumva mi-ați calculat factura la electricitate ca fiind 1.528.02 lei… Chiar daca adun ultimele 5 facturi plătite.. nici măcar nu ajung la jumătate din valoarea din asta..

Pirați nenorociți… Sunt companii care fac asemenea escrocherii şi care nu ar trebui să existe. Sunt oameni, mai ales bătrâni, care nu își permit nici măcar să pună mâncare pe masă și asta e genul de tratament pe care îl primesc.

Să le fie rușine! Să le fie rușine administratorilor acestei companii și să le fie rușine politicienilor care nu fac nimic în acest sens”, se arată în postarea făcută pe Facebook de fotograful britanic, scrie antena3.ro.

Britanicul a mărturisit că a trimis indexul în jurul zilei de 15 februarie, folosind fotografiile utilizate în postarea de pe Facebook, iar compania le-ar fi ignorat complet. Pentru înregistrarea consumului de energie, bărbatul are două contoare de energie electrică, pentru că în trecut locuința era împărțită în două apartamente.

„ANPC – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – luați adunați-vă şi rezolvați problemele astea. Este total inacceptabil”, a mai scris el.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`