Comisarii ANPC anunță controale în toate fast-food-urile din București / Ce i-a determinat să înainteze o serie de verificări

Comisarii ANPC anunță controale în toate fast-food-urile din București / Ce i-a determinat să înainteze o serie de verificări
Foto: Pixabay

Comisarii Autorității Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au anunțat că vor verifica toate fast-food-urile din Capitală, după ce au găsit carne cu viermi la o shaormerie din sectorul 2, scrie stirileprotv.ro

ANPC va lua la rând toate restaurantele de tip fast-food și va verifica condițiile în care se prepară și depozitează mâncarea, ca urmare a neregulilor găsite de inspectori în timp ce efectuau un control la o shaormerie.

ANPC, controale la fast-food-urile din București

Inspectorii ANPC nu pot trece cu vederea neregulile descoperite la o shaormerie din sectorul 2, care vindea clienților carne cu viermi, așa că vor înainta controale amănunțite în perioada următoare, pentru a se asigura că situația nu se va repeta și în alte zone.

Vicepreședintele ANPC, Mihai Culeafă, a spus că trebuie ca serviciile oferite de aceste unităţi să fie la nivelul celor puse la dispoziţie de un restaurant, mai scrie sursa citată.

Ca urmare a celor găsite în urmă cu o săptămână la un restaurant fast-food, Mihai Culeafă a anunțat că ANPC va verifica periodic modul în care covrigăriile, patiseriile și shaormeriile din Bucureşti îşi desfăşoară activitatea, astfel încât clienţii lor să beneficieze de condiţii normale de servire.

Vicepreședinte ANPC: „Lucrurile nu sunt mereu în ordine”

Îmi aduc aminte de perioada în care m-am apucat de afaceri şi străbăteam ţara în lung şi în lat. Nu de puţine ori, împreună cu şoferii noştri ne opream şi mâncam pe fugă, la o covrigărie sau o patiserie. Şi noi eram clienţi obişnuiţi ai acestor chioşcuri şi îmi aduc aminte cu mare plăcere de plăcinta dobrogeană, care este preferata mea. Acum, de când particip la acţiunile de control, împreună cu colegii mei, văd lucrurile altfel. Chiar ultimul control, pe această temă, de la shaormeria din sectorul 2, m-a făcut să-mi dau seama că lucrurile nu sunt mereu în regulă, în astfel de spaţii dedicate alimentaţiei publice.

Şi astăzi sunt oameni mulţi care, în drum spre serviciu, cumpără repede ceva pentru a mânca pe drum sau în pauza de masă. Şi pentru că aceste locaţii sunt numeroase, mici, dar cu o mulţime de clienţi, trebuie să avem grijă ca serviciile oferite consumatorilor să fie la nivelul celor puse la dispoziţie de un restaurant.

De aceea, îi invit pe toţi cei care constată probleme, să îmi transmită, pe contul meu de Facebook sau la numărul meu de telefon 0727.333.363, special dedicat consumatorilor, imagini sau informaţii despre locaţia unde văd că lucrurile nu sunt în regulă şi imediat vom verifica locaţia cu pricina.
Până atunci, în fiecare zi, voi fi pe teren, împreună cu colegii mei, pentru a vedea personal cum se desfăşoară aceste activităţi”, a explicat acesta., potrivit sursei citate anterior.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`