Un locuitor din București a împărtășit o întâmplare pe un grup de reclamații către STB (Societatea de Transport București). Povestea a luat startul odată ce a expediat un SMS către soția sa. În timp ce el se afla confortabil acasă, ea călătorea cu autobuzul numărul 783.
Odată ce controlorii au pășit în interiorul autobuzului, au ales să aplice o amendă asupra soției bărbatului bucureștean, în ciuda faptului că partenerul acesteia achitase deja contravaloarea călătoriei prin intermediul unui mesaj SMS. Confruntându-se brusc cu această situație cu totul neașteptată, bărbatul a hotărât să caute sprijinul comunității online, în speranța de a identifica posibilități de a contesta această decizie.
„Azi dimineață, 18.08.2023, am făcut bilet de autobuz prin SMS la 7458. Am făcut screenshot și am trimis poza către soția mea. Ea nu știe cum se face cu biletul prin SMS. În autobuzul 783, au urcat controlorii și soția mea le-a arătat poza pe care i-am trimis-o, cu codul de validare valabil. Controlorii i-au dat o amendă pentru că poza nu e valabilă. Întrebarea mea este: putem face contestație? Pentru că acel cod trebuie verificat, din ce știu eu”, a scris bărbatul, potrivit Cancan.ro.
Răspunsurile au fost prompte. Se pare că cei de la STB nu permit ca altcineva să trimită un mesaj pentru a-ți plăti călătoria.
„Nu, se consideră că acel cod e folosit de două persoane în același timp. Codul e valabil doar personal”, „Un cod este valabil doar pentru o persoană care se află în transportul respectiv, la momentul controlului”, sunt doar câteva dintre comentarii.