Cele mai neobișnuite cereri ale oamenilor la room service au fost descoperite printr-un raport recent publicat de platforma Hotels.com, citat de Forbes.
Deși oaspeții hotelurilor apelează la room service pentru cereri simple, precum o masa simplă sau o gustare, platforma Hotels.com le-a cerut celor 400 de hoteluri partenere să prezinte care sunt solicitările cele mai ciudate solicitări din ultimul an, conform click.ro.
Printre cele mai ciudate cereri se numără comenzi care par obișnuite, însă cerute în cantități sau condiții speciale care le transformă neobișnuite. De exemplu, unul dintre hoteluri a primit o cerere pentru livrarea a 2 kilograme de banane, iar un alt hotel a fost solicitat să aducă pâine prăjită arsă.
Un alt client a solicitat ca cada de baie să fie umplută cu apă Evian, pentru a asigura o baie „pură” pentru copilul său. Alte solicitări ciudate includ laptele proaspăt de capră sau un hot-dog făcut din caviar.
Pentru a răspunde la aceste cereri neobișnuite, unele hoteluri au decis să îmbunătățească serviciile oferite. De exemplu, un hotel din Londra poate aranja un recital de trio de coarde sau un harpist solo de la Orchestra Filarmonică din Londra pentru oaspeții care stau în apartamentele sale.
În cadrul raportului din 2024, platforma a inclus cele mai neobișnuite cereri, precum apă dietetică, înghețată topită și chiar blowfish. Alte cereri ar fi prepararea unui pește adus de oaspete, popcorn de cocos, omletă albă fără ouă și shakshuka fără ou.