București: Pasajul Unirii se închide pe toată durata verii. Rutele ocolitoare recomandate
Cel mai circulat pasaj rutier din București se închide. Accesul în Pasajul Unirii va fi blocat timp de 2 luni pentru consolidare. Lucrările încep duminică, 19 iunie și trebuie terminate în septembrie când încep elevii școala.
Rutele ocolitoare după închiderea pasajului Unirii
- Bd. Dimitrie Cantemir – Bd. Mărășești – Bd Mircea Vodă – Bd. Corneliu Coposu – Bd. I.C. Brătianu
- Bd. Dimitrie Cantemir – Bd. Mărășești – Bd Mircea Vodă – Bd. Hristov Botev – Bd. Carol I – Piața Universității;
- Calea Victoriei – Spl. Independenței – Piața Unirii – Bd. Dimitrie Cantemir
- Str. Buzești – Str. Berzei – Str. Vasile Pârvan – Splaiul Independenței -Bd. Libertății
„Brigada Rutieră a transmis deja rutele alternative pe care șoferii le pot folosi pentru fluidizarea traficului. Aceștia vor fi nevoiți să circule pe deasupra pasajului. Lucrările din această vară sunt cele mai ample lucrări de modernizare din ultimii 30 de ani”, precizează Direcția Generală de Poliție a Municipiului București.
Pasajul Unirii nu mai este sigur pentru traficul rutier
Ca să nu mai reprezinte un pericol pentru cei care îl traversează, podul va fi consolidat și modernizat. Elementele arhitecturale vor fi înlocuite, partea carosabilă refăcută de la zero și benzile de circulație trasate corespunzător. Potrivit Primăriei Sectorului 4 și sistemul de iluminare o să fie înlocuit. De altfel și finisajele din interior vor fi schimbate cu unele ce reflectă lumina. Mai mult, pentru prima dată în pasaj se va monta un sistem de ventilație de ultimă generație, dar și amplificatoare de semnal GSM. Pe lângă toate acestea, primăria promite că lucrările se vor desfășura pe ambele sensuri și lucrările se vor desfășura și pe timpul nopții.
Încă din 2017, Pasajul Unirii a fost declarat nesigur pentru cei 60 000 de șoferi ce îl traversează zilnic. Pasajul Unirii are o lungime de 800 de metri și o înălțime de 14 metri.