Branding prin produse promotionale

Publicat: 02 03. 2020, 18:28

Produsele promotionale au fost folosite ca tactici de marketing rentabile, de ani buni. De la afaceri noi la intreprinderi mari, acestea sunt preferatele specialistilor in marketing.

Este nevoie de produse promotionale ca un mijloc rentabil de a ajunge la mai multi potentiali clienti. Aceasta este o metoda de marketing cu costuri reduse pentru a atrage noi clienti. Chiar si jucatorii globali consacrati recurg la aceasta strategie de marketing. Pentru intreprinderile mici, precum startup-urile, produsele promotionale ajuta la reducerea bugetului de marketing si atrag constant atentia oamenilor.

Potrivit unui studiu realizat de PPAI (PPAI – liderul de incredere in industria produselor promotionale, furnizand cunostinte esentiale si resurse pentru a asigura succesul membrilor sai, a celor care produc, importa si revind produse promotionale), 94% dintre oameni isi aduc aminte unde au primit un cadou promotional. Studiul releva ca 83% dintre consumatori apreciaza cand primesc produse promotionale care au un mesaj publicitar. 85% dintre cei care primesc produsele, devin clienti ai marcii promovate de respectivele produse. Mai mult, 58% dintre consumatorii chestionati declara ca pastreaza obiectele cadou pe o perioada de la unu pana la patru ani.

O alta statistica importanta dezvaluita de studiu este ca 89% dintre consumatori au declarat ca isi pot aminti numele companiei promovate, timp de 24 de luni dupa ce au primit produsele. Mai mult, produsele promotionale atrag cu 500% mai multe recomandari de la clientii care sunt multumiti de obiectele cadou. Aceste statistici cruciale pun accentul pe importanta materialelor promotionale pentru marketing si recunoasterea marcii. Aceste cadouri pot fi pixuri, calendare, mouse paduri, umbrele, pahare, brelocuri, tricouri, etc. Marketerii cu experienta elaboreaza o strategie creativa alegand elementele care nu sunt doar utile, dar si unice si de inalta calitate pentru un impact mai puternic. Materialele promotionale pot conduce consumatorii catre afacerea dvs. intr-un mod rentabil si aduc recunoastere instantanee a marci, fiind o forma excelenta pentru construirea unei solide baze de clienti loiali.

Fie ca este vorba de moda, divertisment, tehnologie sau pur si simplu pentru marketing, tendintele sunt mereu schimbatoare. Pe masura ce piata creste de la an la an, afacerea cu materiale promotionale se dezvolta odata cu ea. Cand vine vorba despre tendintele de promovare a materialelor promotionale pentru anul 2020, piata ofera unele dintre cele mai asteptate produse promotionale la moda, care vor influenta diferite aspecte ale marketingului si pentru care toti ar trebui sa se pregateasca anul acesta.