B1 TV îşi continuă ascensiunea și își consolidează pe zi ce trece poziția în prime time. Și luni seară, B1 TV a fost a doua opțiune în rândul televiziunilor de știri și a reușit să depășească postul Realitatea TV, în intervalul de maximă audiență pentru televiziunile de știri, denumit Prime Time News (19.00 – 24.00), dar și în Prime Time Clasic (19.00 – 23.00).
În intervalul orar 19.00 – 24.00, media cotei de piață obținută de emisiunile difuzate de B1 TV – “Aktualitatea B1 cu Andrei Bădin”, “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu”, “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” și “Lumea lui Banciu” – a fost de 2.9%, devansând posturile Realitatea TV (2.6% market share) și România TV (2.0% cotă de piață).
Și în Prime Timeul clasic, intervalul orar 19.00-23.00, B1 TV s-a clasat peste Realitatea TV și România TV, cu o cotă medie de piață de 2.8%, față de 2.7% Realitatea TV și 2.0% România TV.
Producțiile B1 TV au depășit concurența și au obținut , aseară , o cotă medie de piață mult superioară celei a posturilor Realitatea TV și România TV.
“Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu” (20.00 – 22.00) a realizat un share mediu de 3.1%, devansând emisiunea de la Realitatea TV, al cărei invitat a fost Victor Ponta, care a înregistrat o audiență de doar 2.7% market share, dar și pe cea a postului România TV (2.1% share mediu).
Și “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu” a fost o opțiune importantă pentru public, dovadă fiind audiența de 2.8% realizată în detrimentul postului Realitatea TV (cotă medie de piață de 2.6%) și România TV (cotă medie de piață de 1.9%).
Telespectatorii s-au obișnuit deja ca la ora 23.00, când începe emisiunea “Lumea lui Banciu”, să se afle pe B1 TV, dovada fiind audiențele ascendente. Și aseară, emisiunea-pamflet a avut un share mediu de 3.8%, aproape dublu decât cel al România TV (2.0%) și vizibil diferit de cel realizat de Realitatea TV – doar 2.2%.
Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL