Pe tot parcursul săptămânii trecute, B1 TV a depășit constant în audiențe posturile de știri concurente Realitatea TV și România TV, pe media întregii zile. B1 TV și-a menținut în acest fel locul cinci în topul general al televiziunilor din România, cu o medie de share de 4.0%, faţă de 3.5% Realitatea TV, respectiv 2.5% România TV.
În plus, și pe intervalul de Prime Time (19.00 – 24.00), B1 TV a obținut o performanță notabilă săptămâna trecută, surclasând, cu un share mediu de 4.3%, canalele Realitatea TV – 2.7% și România TV – 2.3%.
Şi în acest weekend, emisiunile difuzate de B1 TV în Prime Time au depăşit cele două posturi concurente Realitatea TV și România TV.
Astfel, vineri, „Special B1” cu Nelu Barbu (interval de difuzare 20.00 – 22.00) a realizat un share mediu de 4.2%, devansând cu mult emisiunea informativă de la Realitatea TV, care a înregistrat o audiență de 2.6% market share, dar și pe cea a postului România TV (1.9% share mediu).
„Talk B1” cu Mihai Duţă (22.00 – 23.00) a adus postului B1 TV o audiență de 4.1%, faţă de 3.1% cea a Realităţii TV şi 2.0% cât a înregistrat România TV în acea oră.
Sâmbătă, „Talk B1” cu Nadia Ciurlin (19.00 – 21.00) a totalizat un share mediu de 3.3% şi a depăşit Realitatea TV – 2.5% şi România TV – 2.3%.
Ştirile B1 TV ale orei 21.00, prezentate de Georgia Simionovici, au obţinut, sâmbătă, o cotă de piaţă de 5.2%, superioară celei a Realităţii TV, de 2.8% şi României TV, de doar 2.3%.
Tot în ziua de sâmbătă, emisiunea „Talk B1” cu Mihai Duţă (22.00 – 23.00) a obţinut o cotă de piaţă de 3.1%, peste cea a Realităţii TV, de 2.7% şi România TV, 1.4%.
B1 TV a fost printre cele mai importante preferinţe ale publicului şi duminică, liderii de audienţă ai serii fiind „Talk B1” cu Nadia Ciurlin şi „Sub semnul întrebării” cu Robert Turcescu.
„Talk B1” cu Nadia Ciurlin (19.00 – 21.00) a avut o cotă medie de piaţă de 2.5%, în timp ce Realitatea TV înregistra, pe acelaşi interval orar, 2.0% market share, iar România TV, 1.8%.
Ediţia „Sub semnul întrebării” cu Robert Turcescu (21.00 – 23.00) de duminică a obţinut o cotă de piaţă de 3.7%, mult mai mare decât a avut România TV – 1.9% şi Realitatea TV – 1.7%.
În săptămâna 16 – 22 iulie, şi „Lumea lui Banciu” a depăşit, ca de obicei, Realitatea TV şi România TV.
Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL