România a urcat patru poziţii într-un top 100 al celor mai valoroase branduri. Pe ce loc se află şi ce înseamnă acest lucru (FOTO)

Publicat: 11 10. 2019, 16:10
Sursă foto: Pixabay

România a urcat patru poziţii în top 100 al celor mai valoroase branduri, aflându-se pe locul 47, se arată în datele unui studiu conceput de Brand Finance.

Astfel, valoarea brandului României se situează la 216 miliarde dolari, cu 3% mai mic decât cel din 2018.

Cu toate acestea, forța brandului a crescut de la 59 de puncte, la 62,7 de puncte, dintr-un maximum de 100 de puncte. Rezultând într-un avans al ratingului de la A la A+.

De asemenea, România se afla şi în topul 20 al brandurilor cu cea mai rapidă creştere.

Prin comparaţie, Bulgăria se află pe poziţia a 67-a (anterior se afla pe 68), Ungaria pe poziţia a 52-a (la fel ca în 2018), iar Ucraina pe poziţia a 56-a (anterior se afla pe 58).

Primele 10 poziții în top sunt ocupate de Statele Unite, China, Germania, Japonia, Marea Britanie, Franţa, India, Canada, Coreea de Sud şi Italia.

Brand Finance este firmă de consultanță în evaluarea brandurilor. În studiile sale ia în calcul puterea relativă a mărcilor naționale, aceasta fiind determinată de performanțele a trei piloni: bunuri și servicii, investiții și societate.

Foto: Top 10 cele mai valoroase branduri (sursăfoto: Twitter / Brand Finance)