Avocata ciobăniță și influencer vinde brânză pe TikTok. Gestul făcut în Piața Victoriei

Avocata ciobăniță și influencer vinde brânză pe TikTok. Gestul făcut în Piața Victoriei
Sursa foto: Freepik

O avocată a devenit ciobăniță în Brăila și are succes și pe TikTok unde își vinde brânza produsă de pe urma turmei pe care o are împreună cu soțul ei. În plus, are grijă și de fiica ei pe care o poartă cu ea oriunde, chiar și în Piața Victoriei.

A dat avocatura pe oi

O avocată din București a dat meseria bănoasă pe ciobănie. Ea are o turmă alături de soțul ei, dar este și influencer pe TikTok, unde își vinde brânza și pastrama, conform știrileprotv.

Cu peste 770.000 de urmăritori pe TikTok și 600 de oi este nedespărțită de fiica ei, pe care o ia oriunde ar merge, chiar și la protestul ciobanilor din București, din 23 septembrie. Acolo, a făcut un gest care a devenit viral, dar și apreciat de oameni. Ea și-a alăptat fiica în Piața Victoriei, fiind protejată de ceilalți ciobani.

„Eu am fost avocat în București, specialist în Dreptul muncii. Am lăsat Bucureștiul și am venit la țară. Am cumpărat 200 de oi la îndemnul soțului meu, pentru că el era cioban și cu ce a mai avut și el împreună ne-am pus și în trei ani de zile am reușit să facem un efectiv frumos de 600 de capete de oi, deci noi nu avem capre, vaci sau altceva să amestecăm laptele, ci doar oi. Din mica noastră fermă de familie avem ca venit în primul rând subvenția pentru ovine, brânza pe care o vindem și pastrama de berbecuț pe care o livrăm la domiciului clienților”, a povestit femeia.

„Cu TikTok-ul am avut mare noroc”

Ea spune că a avut mare noroc cu TikTok-ul pentru că a putut să își promoveze foarte bine afacerea.

„Cu TikTok-ul am avut mare noroc și am început să postez cu ani în urmă când fiind cu oile pe când mă plictiseam și început să fac aceste filmulețe. Am văzut că și alți colegi au procedat în același fel, ceea ce este foarte bine, pentru că noi ne dorim să prospere toți crescătorii. De ce spun că am avut noroc? Pentru că oamenii m-au îndrăgit, au văzut direct din stână ce facem noi și atunci au prins încredere și au început să comande. Și m-au salvat cumva pentru că vindeam înainte la o mănăstire din județ, în parcare, era mai greu. Revenind la TikTok, eu nu urmăresc un conținut constant, ci totul vine natural pur și simplu: dacă într-o zi fac brânza mă gândesc să arăt și oamenilor ce facem și cum procedăm. Iar acest lucru este apreciat pentru că se vede că vine spontan, fără vreo regie, și arată realitatea și autenticitatea în care noi trăim”, a declarat ciobănița.

Ea a transmis că produsele sale sunt cumpărate chiar și de către românii din diaspora, care comandă din Germania, Olanda sau Belgia.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`