Aplicațiile de dating nu mai sunt în preferințele Generației Z. Tot mai puțini tineri cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani accesează platformele de dating. Acestea au scăzut în popularitate cu aproximativ 5 procente, în comparație cu anul 2019. Cei mai interesați de ele sunt cei cu vârste mai mari.
Tinerii născuți după 1996 preferă să își aleagă partenerii din cercurile lor de prieteni. Opt din 10 tineri susțin că nu folosesc aplicațiile de dating atunci când vor să își găsească un nou partener.
„Eu nu am încredere în persoanele cu care vorbesc pe aplicațiile astea de dating, cred foarte mult în chestia asta de cât fishing și pur și simplu nu îmi inspiră încredere să ies la date”, spune o tânără.
„Nu am considerat că dragostea ar trebui să apară online, ar trebui să fie ceva face to face și să simți atracția partener, partener”, a spus un băiat.
Aplicațiile de dating Tinder, Badoo și Bumble și-au pierdut considerabil numărul de utilizatori, relatează The Guardian.
„Tinerii din ziua de astăzi percep foarte mult aplicațiile de dating fiind o aplicație pentru persoanele în vârstă, nefiind cool, nefiind o chestie la modă”, a declarat Flori Dragomir, reprezentant platformă întâlniri, conform stirileprotv.ro.
Generația Z se implică tot mai greu într-o relație, spun psihologii.
„Generațiile de astăzi sunt generații care s-au jucat jocuri pe calculator și atunci aceasta nevoie de comportament sexual fizic sau comportament social de împerechere socială, ei nu-l mai au, de aceea aceste platforme și-au piedut din polularitate și și-au pierdut și utilitatea”, a spus Iolana Crețescu, psiholog.
La polul opus, persoanele de peste 35 de ani apelează la aplicațiile de dating atunci când vor să își găsească un partener.