Apa Nova se mută într-o nouă locație și mai aproape de consumatorii săi
Apa Nova își mută centrul de relații cu clienții într-o nouă locație, pe Strada Tunari nr. 60A, București. Programul de funcționare va fi de luni până vineri, între orele 08.00-17.00.
Apa Nova are un nou centru pentru relația cu clienții
Apa Nova, o companie Veolia, a anunțat relocarea Centrului de Relații Clienți, începând din 10 octombrie, într-o zonă mai accesibilă la mijloacele de transport în comun.
Noul sediu, situat pe Strada Tunari nr. 60A din Capitală, e un spațiu ultramodern, digitalizat și eco-friendly, menit să răspundă nevoilor actuale ale clienților. Au fost instalate aici de la dispozitive automate de plată și de vizualizare a index-ului de consum până la sisteme de informare digitală cu privire la serviciile oferite de către operatorul de apă, în vederea minimizării contactului fizic direct.
„Transformările prin care am trecut, în ultimul an și jumătate, la nivel local și global, ne-au determinat să ducem conceptul de „one stop shop” la un nivel superior pentru a crește gradul de siguranță, digitalizare și confort. Prin acest demers, asigurăm o comunicare comercială omnichannel și poziționăm Centrul Relații Clienți ca pilon strategic de îmbunătățire a gradului de satisfacție al clienților Apa Nova, de peste 90%, în relație cu serviciile oferite ”, a precizat Alexandru Moldovan, Director General Adjunct Apa Nova București.
Facilități în noua locație Apa Nova
Noua locație Apa Nova include zona de selfservice, zona de recepție, de casierie și de consultanță clienți (birouri consultanți pentru audiențe clienți și încheierea de avize tehnice, contracte de servicii de furnizare apă potabilăși canalizare, rezolvarea diverselor solicitări și reclamații). De asemenea, centrul va face posibilă reducerea timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările celor care îi vor trece pragul, iaraudiențele clienților și potențialilor clienți se pot face la un consultant dedicat.
„Din 2000, Apa Nova, o companie Veolia, și-a asumat responsabilitatea gestionării resurselor de apă, tratarea și distribuția apei către consumatori, evacuarea apelor uzate și a apelor meteorice din Municipiului București. În cei peste 21 de ani, sistemul de alimentare cu apă și de canalizare a fost reabilitat, modernizat și dezvoltat conform celor mai bune practici industriale în domeniu, realizări care se traduc prin investiții de peste 580 de milioane de euro până în prezent”, a transmis compania.