ANAF pune tunurile pe influenceri. Campanie pentru verificarea veniturilor obţinute prin YouTub, Facebook, Instagram şi Tik-Tok
ANAF va demara o campanie prin care va verifica veniturile obținute de influenceri și vlogări. Mai exact vor fi verificate situaţiile fiscale ale persoanelor care obţin venituri, nedeclarate, din activităţi desfăşurate online pe platforme audio-video şi/sau pe site-uri de tipul reţelelor sociale,
Platformele vizate de controale sunt YouTube, ţinta principală a verificărilor, dar şi Facebook, Instagram sau Tik-Tok, scrie profit.ro.
Nimeni nu va scăpa de controlul ANAF. Sunt verificate persoane din domenii diferite, cum ar fi cel muzical, de media, de IT, de gastronomie şi de călătorii.
„Persoanele identificate şi verificate operează/administrează canale de YouTube sau pagini de socializare pe principalele site-uri social media, încarcă poze/materiale audio-video şi activează în domeniile: muzical, media, IT, gastronomie, călătorii. DGAF va continua evaluările şi controalele pe linia prevenirii şi combaterii evaziunii fiscale, inclusiv în ceea ce priveşte persoanele care realizează venituri din activităţi pe platformele online/ social media, şi va căuta permanent să îşi adapteze activitatea la noile provocări”, atrage atenţia Direcţia Antifraudă.