Agitație pe Aeroportul Otopeni: Mai mulți călători au pierdut cursele din cauza slabei organizări a personalului
Agitație mare pe Aeroportul „Henri Coandă” joi dimineață. Călătorii care trebuiau să decoleze de pe aeroportul Otopeni s-au revoltat pe personalul unei companii aeriene Tarom care nu a făcut față numărului mare de călători.
30 de persoane au rămas la sol din cauză că unele companii au vândul mai multe bilete decât locurile disponibile.
În același timp, orarul zborurilor nu a fost afișat la fiecare ghișeu, iar călătorii s-au amestecat între ei, formând coși uriașe la punctele de check-in. Deși unii pasageri s-au prezentat cu două ore înainte de decolare, aceștia nu au reușit să se îmbarce. Aceștia așteaptă să fie despăgubuiți de compania aeriană cu care trebuiau să plece.
Compania Tarom recomandă pasagerilor să vina la aeroport cu minimum două ore înainte de plecarea cursei, din cauza aglomerației care se inregistreaza în aceasta perioadă.
„Dat fiind numărul foarte mare de pasageri atât pe cursele regulate, cât și pe numeroasele curse charter efectuate de Tarom în aceasta perioadă, ne pare rău să anunțăm un timp de așteptare mai mare decât de obicei, pentru efectuarea formalităților de check-in în aeroport. În acest sens, rugăm pasagerii să se prezinte în aeroport cu cel puțin două ore înainte de plecarea cursei, așa cum este prevăzut în condițiile de călătorie, pentru a evita aglomerația și a scurta timpul de așteptare”, se precizeaza intr-un comunicat remis MEDIAFAX, joi, de Tarom.