În urma lansării recente a unei reclame pentru costume de baie destinate femeilor, în care a fost inclus un bărbat, reputatul brand a fost acuzat că promovează o formă de „anulare” a femeilor.
Fosta campioană olimpică la înot, Sharron Davies, a scris pe Twitter: „Și iată că, din nou, un bărbat este plătit să facă reclamă unui produs care este destinat femeilor! Adidas, dacă vrei să faci un costum de baie pentru femeile trans, este foarte bine. Ele au nevoi diferite. Dar de ce ignorați femeile?”.
Regina maratonului, Mara Yamauchi, a făcut o declarație recentă, adăugând: „Dacă ăsta era un apropo la femeile înotătoare, există mii de femei sportive, superbe, pe care adidas le-ar fi putut plăti ca să facă reclamă noilor costume de baie. Brand-ul anulează femeile”, scrie perfecte.ro.
Adidas a prezentat campania în care un bărbat promovează un costum de baie pentru femei drept „o sărbătoare a imaginației, libertății de exprimare și a încrederii în puterea iubirii de a uni totul”.
The new Adidas Women’s Swimwear Range modeled by…men 👙🩱 pic.twitter.com/aVatbam0go
— Oli London (@OliLondonTV) May 17, 2023