A fost lansat un call center pentru rudele pacienţilor internaţi la Secţia ATI COVID de la Institutul „Marius Nasta”

A fost lansat un call center pentru rudele pacienţilor internaţi la Secţia ATI COVID de la Institutul Marius Nasta
Foto: Inquam Photos / George Călin

Rudele şi aparţinătorii pacienţilor internaţi în secţia ATI COVID-19 de la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din Bucureşti pot afla zilnic informaţii despre starea de sănătate a acestora, printr-un call center.

Apelurile oamenilor vor fi preluate de studenții voluntari din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București. Call center-ul va funcționa 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 și 14:00-20:00.

„Este absolut firesc să putem să oferim toate informațiile în privința stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să țină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situații, dar și în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare și mulți dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparținătorilor acestor pacienți”, a transmis Beatrice Mahler managerul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” într-un comunicat de presă.

Conform reglementărilor GDPR, dar şi pentru a respecta dorinţele pacienţilor, informaţiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării şi aflată în fişa de observaţie a pacientului.

Rudele şi aparţinătorii pot apela numerele 031.9472 şi 031.433.5231 ori de câte ori au nevoie să afle informaţii despre starea de sănătate a pacienţilor internaţi în secţia ATI COVID-19.

Programul este unul pilot în România şi urmăreşte îmbunătăţirea actului medical, prin oferirea de suport pacienţilor şi familiilor acestora.

„Înțelegem cât de important este ca rudele să cunoască starea de sănătate a celor internați și înțelegem nevoia de relaționare a pacienților și a aparținătorilor cu personalul medical. Suportul tehnic furnizat de STS Institutului „Marius Nasta” face posibilă menținerea legăturii între aceștia, serviciile de comunicații reprezentând, de fapt, servicii de solidaritate în beneficiul populației”, a precizat Ionel-Sorin Bălan, directorul STS.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`