350 de români întorși din vacanța în Egipt s-au trezit fără bagaje pe Aeroportul Otopeni. Explicația TAROM
350 de turiști români care au fost într-o vacanță în Egipt au revenit pe Aeroportul Otopeni fără bagaje. TAROM a transmis că de vină e ninsoarea din Hurghada, stațiunea egipteană aflată la țărmul Mării Roșii. Compania a dat asigurări că oamenii își vor primi bagajele.
Turiști întorși din Egipt fără bagaje. Explicațiile reprezentanților TAROM
Cei 350 de turiști s-au întors fără bagaje pe Aeroportul Otopeni.
Reprezetanții TAROM au explicat, pentru Libertatea, că problemele au fost cauzate de autoritatea aeroportuară din Hurghada, unde a nins și a fost grindină, fenomen rarisim acolo.
Potrivit TAROM, compania care a operat cele două zboruri cu probleme, autoritățile africane au fost nevoite să schimbe în ultima clipă terminalul de plecare, situație în care bagajele nu au mai fost urcate în avioane: „S-a blocat tot, s-a închis aeroportul, iar plecările au fost mutate pe un terminal neterminat, care nu avea pistă pentru bagaje”.
Pasagerii unui zbor au fost anunțați încă de la poarta zborului, dar ceilalți abia după decolare.
TAROM dă asigurări că bagajele vor ajunge la oameni
„Azi și mâine toată bagajele vor ajunge la București”, a mai transmis TAROM.
Compania a mai spus că simplu ar fi ca oamenii vină la aeroport să le recupereze, dar dacă cineva e din Suceava, de exemplu, TAROM va trimite bagajele acolo.
Cei care aveau încheiate asigurări pentru pierderea bagajului vor fi despăgubiți.