3 lucruri care îți țin afacerea pe loc – ce nu îți spune nimeni?

3 lucruri care îți țin afacerea pe loc - ce nu îți spune nimeni?
Sursa foto: shutterstock.com

Te-ai mutat cu afacerea în online, te ocupi constant de promovare, numai că, de ceva timp bați pasul pe loc. Cauți răspunsuri în stânga și-n dreapta, dar nimeni nu-ți spune ce te împiedică, de fapt, să ai succes. Ce greșești? Unde nu se leagă lucrurile? Problema poate să fie chiar în fața ta și să fii mult prea preocupat să cauți răspunsuri în jur. Dacă ești în situația asta, ai ajuns unde trebuie. 

Uite unde greșești și nu îți spune nimeni!

Nu ești vizibil acolo unde ar trebui să fii

Majoritatea antreprenorilor cumpără servicii de promovare digitală pentru un singur canal, fără să știe că, de fapt, vizibilitatea presupune un mix și o distribuire uniformă a bugetului între mai multe canale. Mai simplu spus, nu este de ajuns să ai doar un site. Trebuie să „exiști” și pe rețelele sociale și în alte locuri de interes pentru utilizatori. Doar o agenție bună de Digital Marketing poate să-ți spună unde ar trebui „să te muți cu afacerea” în online, astfel încât să te găsească cât mai mulți oameni. Tot agenția poate să construiască și o strategie de promovare potrivită pentru tine, care să nu ducă la găuri în buget și lipsă de activitate. Puțini sunt specialiștii SEO care îți „pun pe masă” astfel de informații, așa că, ia asta ca reper în alegerea oamenilor cu care lucrezi pe viitor.

Pui accent mai mult pe clienții noi și mai puțin pe cei vechi

Fără să-ți dai seama, pui accent mai mult pe faptul că trebuie să atragi clienți noi și uiți de cei vechi, care sunt un factor important în drumul tău spre reușită. Bineînțeles, ai nevoie de clienți noi, dar nu uita că cineva care a cumpărat o dată de la tine și a fost mulțumit, va cumpăra și a doua și a treia oară. La fel de bine poate să te și recomande. Oamenii fac adesea achiziții bazate pe recomandări. O modalitate prin care îți poți îmbunătăți relația cu clienții actuali și anteriori este e-mail marketingul sau marketing prin email. Prin intermediul e-mailului poți să ajungi mai aproape de ei și să le încurajezi loialitatea. Câștigul va fi de ambele părți! 

Nu ai răbdare 

Este bine să ai așteptări, dar nu este bine să ai așteptări nerealiste. Odată ce începi să investești în promovare, trebuie să ai răbdare. Orice strategie are nevoie de timp, iar timpul este un factor important, care te poate ajuta sau, din contră, te poate încurca. Lucrurile nu se întâmplă peste noapte, nici măcar în online. Poate dura mai mult sau mai puțin să vezi primele rezultate, iar factorii care le pot influența apariția sau întârzierea sunt diverși, începând de la canal – fiecare canal are nevoie de un anumit timp să genereze rezultate – și până la strategia SEO (optimizare SEO pentru motoarele de căutare, vezi aici ce inseamna -> https://www.seocupcake.ro/seo/), care are și ea nevoie de timp să „se așeze”. 

Important este să rămâi pe drumul tău odată ce ai pornit și să nu te abați de la el cu fiecare obstacol care îți apare în cale. Ele sunt peste tot, inevitabil, și tot mai mulți sunt care renunță când sunt aproape de linia de sosire. Mai fă câțiva pași și, chiar dacă îți este greu, îți vei mulțumi la final!

Urmăriți B1TV.ro și pe
`